کد خبر 634620
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

مدیربرنامه‌های هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی نه تنها بابت اظهارات قبلی‌اش از سرمربی اسپانیایی این تیم عذرخواهی نکرد بلکه حمله لفظی جدیدی علیه او ترتیب داد.

به گزارش مشرق، دیمیتری سلوک به جنگ لفظی‌اش با پپ گواردیولا ادامه داد و این بار پا را فراتر از دفعات قبل گذاشت و گفت که سرمربی اسپانیایی آبی‌پوشان شهر منچستر با بازیکنانش مانند حیوان رفتار می‌کند.

در حالی که گواردیولا هفته پیش گفته بود به یحیی توره میدان نمی‌دهد، مگر اینکه مدیربرنامه‌های او بابت اظهارات قبلی‌اش علیه سرمربی پیشین بایرن‌ مونیخ عذرخواهی کند، این مرد اوکراینی همان‌طور که گفته بود، نه تنها عذرخواهی نکرد بلکه یک بار دیگر به سرمربی پیشین بارسلونا حمله کرد.

سلوک در گفت‌و‌گو با شبکه BBC اظهار داشت: پپ گواردیولا فقط به خودش فکر می‌کند. وی فکر می‌کند که الان دیگر خداست. او با بارسلونا جام‌های زیادی برده است، اما یحیی هم همان جام‌ها را با بارسلونا برد. پپ فکر می‌کند چون همه چیز را برده، هر کاری که دلش بخواهد می‌تواند انجام دهد.
 
به نظر من، در منچسترسیتی اتفاقات بسیار عجیبی رخ داده است چون یک مربی جدید آمده است و به یحیی و جو هارت که در این تیم سال‌ها بازی کرده‌اند و همینطور وینسنت کمپانی که سابقه زیادی در این تیم دارد، می‌گوید «خب، این بازیکنان را باید مانند سگ بیرون انداخت».

سلوک در ادامه درباره اظهارات اخیر گواردیولا که گفت یحیی توره تنها به شرط عذرخواهی مدیربرنامه‌هایش می‌تواند بازی کند، افزود: هر کسی حق دارد، هر طور که می‌‌خواهد صحبت کند. ما در یک کشور آزاد زندگی می‌کنیم.
 
من متولد روسیه هستم که یک کشور کمونیستی است. می‌دانم اینکه امکان حرف زدن درباره هیچ چیزی وجود ندارد یعنی چه، اما الان باید بگویم که متأسفم چون الان در اروپا و در انگلیس زندگی می‌کنم. گواردیولا اگر می‌خواهد در کشوری زندگی کند که حرف زدن درباره هیچ چیزی امکان‌پذیر نباشد، باید کشورش را تغییر دهد.

توره 33 ساله در آخرین فصل قراردادش با منچسترسیتی قرار دارد و در ماه ژانویه می‌تواند با تیم بعدی‌اش پیش قرارداد ببندد.

سلوک در این خصوص هم عنوان کرد: من مطمئنم که تا دو ماه آینده ما پیشنهادات زیادی دریافت خواهیم کرد. من همین الان هم چند پیشنهاد برای یحیی دریافت دارم. او پنج یا شش سال دیگر بدون هیچ مشکلی می‌تواند بازی کند.
 
من مطمنم که برخی باشگاه‌ها در انگلیس، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا مشتری او هستند. علاوه بر این باشگاه‌هایی در آمریکا و چین از یحیی دعوت کرده‌اند، اما من فکر می‌کنم که یحیی می‌تواند چند سال دیگر در اروپا بازی خواهد کرد.

باشگاه منچسترسیتی تاکنون هیچ واکنشی به اظهارات جنجالی سلوک نشان نداده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس