کد خبر 631059
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

یک بانوی مسلمان آمریکایی که با پوشش اسلامی در یکی از خیابان های شهر نیویورک حضور داشت، هدف حمله وحشیانه یک نژادپرست آمریکایی واقع شد و فرد مهاجم لباس این بانوی محجبه را به آتش کشید.

بانوی مسلمان آمریکایی، طعمه آتش اسلام هراسی شد
به گزارش مشرق، یک بانوی مسلمان آمریکایی که با پوشش اسلامی در یکی از خیابان های شهر نیویورک حضور داشت، هدف حمله وحشیانه یک نژادپرست آمریکایی واقع شد و فرد مهاجم لباس این بانوی محجبه را به آتش کشید.

به گفته مقامات پلیس نیویورک فرد جانی خود را به نزدیکی بانوی محجبه مسلمان رسانده و بدون آنکه سخنی بگوید، به سمت او هجوم برد و با وسیله آتش زایی که در دست داشت لباس های این بانوی مسلمان را به آتش کشید.

خوشبختانه این حمله وحشیانه، صدمه جانی به این مسلمان آمریکایی واردن کرد و تنها بخشی از لباس های وی در آتش سوخت.

این حمله یک روز پیش از پانزدهمین سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر به وقوع پیوست و علیرغم شروع تحقیقات پلیس، هنوز هیچ سرنخی از فرد مهاجم یافت نشده است.

«ابراهیم هوپر» سخنگوی انجمن ارتباطات اسلامی آمریکا با موضع گیری در مورد این حمله وحشیانه در گفتگو با روزنامه «دیلی نیوز»، اظهار داشت: ما به شدت نگران هستیم چراکه این گونه رفتارهای خشونت آمیز نشان از افزایش روز افزود اسلام هراسی در جامعه ما دارد.

وی در ادامه افزود: این حمله که آخرین حمله نژادپرستانه علیه مسلمانان به شمار می آید، در ادامه اقدامات جنایت آمیزی است که در روزها اخیرو در طول سال گذشته مسلمانان آمریکایی با آن مواجه بوده اند.

چند روز پیش از این نیز دو بانوی مسلمان دیگر آمریکایی، هدف حمله نژادپرستانه قرار گرفتند و در حالیکه کودکانشان به همراه آنان بودند، توسط یک شهروند افراطی مورد حمله قرار گرفته و به زمین انداخته شدند. این نژادپرست آمریکایی هنگام حمله به دو بانوی مسلمان در "بروکلین"، فریاد می زد: از آمریکا بیرون بروید، شما هیج تعلقی به اینجا ندارید.

همچنین روز دوشنبه مقامات ایالت "فلوریدا" اعلام کردند: مسجدی که عامل تروریستی کلوپ شبانه "اورلاندو" به آنجا رفت و آمد می کرد، توسط عده ای ناشناس به طور عمده به آتش کشیده شد.

شایان ذکر است با گرم شدن تنور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رقابت نامزدهای دو حزب قدرتمند این کشور با یکدیگر و اظهارات تندی که دو طرف، به خصوص «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا، علیه مسلمانان ایراد می کنند، اقدامات خشونت آمیز علیه مراکز اسلامی و مسلمانان به اوج خود رسیده است.

آمارها حاکی از این است که اقدامات خشونت آمیز علیه مسلمانان در سال جاری میلادی، در طول ۱۵ سال گذشته بی سابقه بوده است.
 
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس