کد خبر 630622
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

مردان زیدان در فصل جاری مدعی جدی قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هستند، آس اسپانیا 5 دلیل بر این مدعا ذکر کرده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رئال مادرید فردا شب اولین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای خود را در این فصل تجربه می‌کند و بسیاری از کارشناسان شالوده این تیم را شایسته قهرمانی و نامزدی برای حضور در جمع بزرگان اروپا می‌دانند.

دلیل اولی که آس اسپانیا ذکر می‌کند به کریستیانو رونالدو مربوط می‌شود:

1- کریستیانو استراحت خوبی داشته است

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید از کمند مصدومیت نجات پیدا کرده و اتفاقا به بهانه این مصدومیت استراحت بسیار خوبی داشته و با دو مربی بسیار معروف جهانی در عرصه بدنسازی دوره خوبی را در این مورد سپری کرده است.

2- یک نیمکت رویایی و آماده

زیدان در کنار تیم خوبی که وارد میدان کرده، یک تیم خوب و رویایی نیز روی نیمکت خود دارد و این موضوع به مقامات مادریدی اعتماد به نفس و امید می‌دهد.بازیکنانی نظیر واسکوئس، ایسکو، موراتا، خامس، آسنسیو، کواچیچ، واران، دانیلو، ناچو، کاسیا روی نیمکت رئال مادرید آماده درخشش در زمین هستند.

3- زیدان ناشناخته در آغاز راه

درست است که زیدان در فصل گذشته با تیمش نتایج نسبتا خوبی کسب کرده اما این مربی تازه کار هنوز برای رقبا شناخته شده نیست، زیدان استرس زیادی ندارد و اگر اتفاق بدی برای او و تیمش رخ دهد به راحتی می‌تواند به این موضوع اشاره کند که در ابتدای راه است و زمان بیشتری لازم دارد، فشار روحی و روانی که بر دوش انریکه است هرگز قابل مقایسه با زیدان نیست.

4- گرت بیل

از این دلیل بهتر می‌خواهید؟ گرت بیل در اوج آمادگی است، ولز به داشتن او افتخار می‌کند و رئال مادرید از اینکه شاهد همراهی و هماهنگی فوق العاده او با رونالدو است سر از پا نمی‌شناسد. گرت بیل عالی بازی کرده و در چند بازی رسمی و غیر رسمی خود بسیار عالی ظاهر شده است.

5- مادرید و قهرمانی، یک عشق افلاطونی!

تاریخ فوتبال باشگاهی جهان و البته تاریخ باشگاه رئال مادرید نشان داده که کلمه‌ای به نام "غیرممکن" یک دروغ بزرگ است و مادریدیسمو برای رسیدن به قهرمانی در اروپا بارها از تلاش برای قهرمانی در لالیگا یا جام حذفی صرف نظر کرده است.

بهترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، رائول، دی استفانو و رونالدو پرچم سفید و بنفش مادرید را روی قله اروپا کوبیده‌اند و این تیم همچنان پرافتخارترین تیم باشگاهی در اروپا است و به عشق افلاطونی خود با قهرمانی در اروپا افتخار می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس