کد خبر 627701
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

فعالان رسانه ای سوری تصاویر جدیدی از سیطره نیروهای نظامی این کشور بر دانشکده و پادگان توپخانه منطقه راموسه واقع در جنوب غربی شهر حلب منتشر کرده اند.

گروه جهان مشرق- فعالان رسانه ای سوری تصاویر جدیدی از سیطره نیروهای نظامی این کشور بر دانشکده و پادگان توپخانه منطقه راموسه واقع در جنوب غربی شهر حلب منتشر کرده اند.

دانشکده نظامی حلب پس از سیطره ارتش+عکس

بنابر این گزارش، نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن (حزب الله، مجاهدین عراقی، بسیج مردمی سوریه) با پشتیبانی هوایی بمب افکن های روسی موفق به سیطره کامل بر محله راموسه و مراکز نظامی مستقر در آن شده اند. در پی این موفقیت محاصره محلات بخش شرقی شهر حلب که از سال 2012 در اشغال گروه های القاعده و ارتش آزاد قرار دارد مجددا بر قرار شده استو نظامیان سوری پس از پاکسازی کامل دانشکده توپخانه و محله راموسه حملات خود را برای سیطره بر ارتفاعات و مناطق راهبری بخش غربی حلب آغاز کرده اند. تلفات تروریستها در این درگیریها بسیار سنگین گزارش شده که در میان انها ده ها تن از اتباع کشورهای قطر، عربستان سعودی، ترکیه، تونس و ... مشاهده می شود.

دانشکده نظامی حلب پس از سیطره ارتش+عکس

دانشکده نظامی حلب پس از سیطره ارتش+عکس

دانشکده نظامی حلب پس از سیطره ارتش+عکس

دانشکده نظامی حلب پس از سیطره ارتش+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • shayan ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    الان این دانشکده جای سالمم داره؟؟؟بابا شخم بزنید زمین باز بشه ببین جرعت حمله پیدا میکنن تروریستا حمله که کردن با یه اتیش سنگین تار و مار میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس