کد خبر 627450
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

در حالیکه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی تلاش های گسترده ای را برای میانه رو و معتدل نشان دادن گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد انجام می دهند، عناصر این گروه بصورت علنی به حمایت از شبکه القاعده می پردازند.

گروه جهان مشرق- در حالیکه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی تلاش های گسترده ای را برای میانه رو و معتدل نشان دادن گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد انجام می دهند، عناصر این گروه بصورت علنی به حمایت از شبکه القاعده می پردازند.

حمایت ارتش آزاد از القاعده در سوریه+عکس

بنابر این گزارش، طی روزهای گذشته دفاتر تبلیغاتی گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد با راه اندازی کاروان های دریافت کمک های مردمی حمایت قاطع خود را از القاعده اعلام عمومی کرده اند. در این کاروان های تصاویری از پرچم های گروه های زیر مجموعه گروه ارتش آزاد مانند جیش المجاهدین، حرکت نورالدین زنکی (عامل ذبح کودک 12 ساله فلسطین در شمال شهر حلب) و ... در کنار نمادها و پرچم های گروه های وابسته به شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده مانند جبهه النصره (فتح الشام)، احرارالشام، جیش الاسلام و ... به نمایش درآمده و آمریکا و کشورهای اروپا بخاظر حمایت از عملیات علیه القاعده "ملعون" نامیده شده و بر اجرای شرع! الله تاکید کرده اند. گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد طی دو سال نخست بحران سوریه جنایات بسیار فجیعی علیه مردم سوریه مرتکب شده است اما آمریکا و برخی کشورهای اروپایی تلاش می کنند تا ان را بعنوان گروهی معتدل و مخالف قانونی دولت سوریه معرفی کنند.

حمایت ارتش آزاد از القاعده در سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صحرا ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    بگذارید این کارها را بکنند تا ماهیت واقعی آنان مشخص شود و به این طریق یک امتیاز برای دولت سوریه و جبهه مقاومت است و کشورهای غربی را به فکر مقابله با اینها بیندازد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس