کد خبر 624320
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

تکان ها و لرزش های پهپادها موجب می شود گاهی اوقات عکس ها و تصاویری که توسط آنها تهیه می شود کیفیت لازم را نداشته باشند، اما یک پهپاد جدید به حل این مشکل کمک می کند.

به گزارش مشرق به نقل از تک تایمز، شرکت DJI پهپادی برای عکاسی هوایی طراحی و عرضه کرده که مجهز به تثبیت کننده تصاویر است.
 
این پهپاد تازه Osmo+ نام دارد و مجهز به دوربین یکپارچه ای موسوم به Zenmuse X3 است که امکان زوم دیجیتال تا حد 7 برابر را فراهم می آورد. بدون آنکه کیفیت تصویر لطمه زیادی ببیند.
 
 DJI مدعی است تصاویری که با استفاده از این پهپاد تهیه می شوند دقیق، تمیز و دارای جزییات فراوان هستند و زوم بر روی عکس های یاد شده از کیفیت آنها نمی کاهد.
 
 از جمله دیگر قابلیت های این پهپاد می توان به تصویربرداری ویدئویی با کیفیت 4K (30 fps)و استفاده از حسگر Exmor R CMOS سونی با دقت 12.4 مگاپیکسل اشاره کرد. این پهپاد می تواند از یک سوژه عکس های متفاوتی از زوایای مختلف هم تهیه کند.
 
توان زوم اپتیکال دوربین این پهپاد 3.5x است و استفاده از یک دوربین دیجیتال دارای قابلیت فشرده سازی عمق فاصله کانونی دوربین مذکور را به 22 تا 77 میلیمتر افزایش داده است.
 
تهیه ویدئوهای صحنه آهسته، قابلیت تعویض لنزها و باتری 11.5 ولتی و 1225 میلی آمپری از دیگر قابلیت های پهپاد جدید است. قیمت این پهپاد 649 دلار است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس