کد خبر 621788
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳

با وجود گذشت 13 روز از قطع آب شرب مردم شهرک‌ گل‌های منطقه خوشنام مارلیک، هیچ اقدامی از سوی مسؤولان صورت نگرفته است، گویی که این منطقه در دنیایی دیگر قرار دارد.

 به گزارش مشرق، باور این مسأله بسیار سخت است اما مردم در چند کیلومتری کلان‌شهر تهران 13 روز است که از نعمت آب بی‌بهره هستند و مسؤولان به دلیل مشغله‌های کذایی برای افتتاح پروژه‌های هفته دولت مردم این منطقه را فراموش کرده‌اند.

اینجا شهرک‌ گل‌های منطقه خوشنام مارلیک است، منطقه‌ای که مسؤولان، مردم آن را به فراموشی سپرده‌اند و بدون توجه به شرایط اضطراری آنها فارغ از همه جا به کار خود مشغول هستند.

این شهرک ویلایی دارای یک هزار و 100 واحد مسکونی است که 900 واحد آن دارای سکنه هستند.

شهرک‌ گل‌ها دارای مشکلات ریز و درشتی است که مردم آن را به ستوه آورده است، یکی از اصلی‌ترین مشکلات این شهرک اداره شدن آن توسط هیأت امناست، هیأت امنایی که دغدغه‌ای برای حل مشکلات مردم این منطقه ندارد و ساز ناکوک خود را می‌زند.

این شهرک به دلیل اداره شدن به صورت هیأت امنایی با بی‌برنامگی بسیار زیادی مواجه بوده و این امر دستاویزی برای مسؤولان دولتی شده است تا از زیر بار مسؤولیت خود حتی برای فراهم کردن حیاتی‌ترین نیاز انسان یعنی آب فرار کرده و شانه خالی کنند.

سوءمدیریت موجود باعث شده است تا مردم شهرک‌ گل‌ها 13 روز از داشتن اصلی‌ترین نیازخود یعنی آب محروم شوند و در این مدت حتی با داشتن کودکان نوزاد با زجر و درد زندگی کنند، البته این مشکل با همت مسؤولان همچنان ادامه دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس