کد خبر 619574
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی مرد باشیم وضع موجود را حفظ و با همین تیم نتیجه می‌گیریم ممکن است در آینده اتفاقاتی بیفتد اما همه چیز بستگی به شرایط دارد.

به گزارش مشرق، سیدرضا  افتخاری در پایان نشست هیأت رئیسه استقلال، گفت: تصمیمات خوبی در جهت تقویت باشگاه گرفته شد و تغییراتی را نیز داشتیم.

افتخاری افزود: در ابتدا پورحیدری با توجه به کسالتی که داشت و پزشک معالج او نیز تأکیداتی که انجام داده بود و با پیشنهاد وی، عبداللهی را به عنوان سرپرست انتخاب کردیم ضمن اینکه پس از مذاکراتی که با منصوریان داشتیم از بین گزینه‌های مختلف بهتاش فریبا انتخاب شد تا به منصوریان کمک کند. روز گذشته جلسه‌ای را با منصوریان داشتم و امیدوارم یک هماهنگی خوبی بین فریبا و منصوریان به وجود بیاید هر چند که در گذشته نیز این تجربه در فوتسال داشتم و امیدوارم این بار هم موفق باشیم چرا که هدفمان این است که یک شوک به تیم وارد کنیم.

وی ادامه داد: البته اگر شرایط این نبود تصمیم دیگری می‌گرفتیم اما در وضع موجود صلاح دیدیم از این دو نفر که هر دو استقلالی هستند استفاده کنیم هر چند که امروز هم وزیر به تمرین استقلال می‌رود تا به تیم روحیه بدهد. مطمئن باشید شرایط استقلال بهتر هم می‌شود.

افتخاری در مورد اینکه از بین آلترناتیوهای منصوریان که در بین رسانه‌ها مطرح بود کدام یک در صورتی که استقلال نتیجه نگیرد نقش پررنگ‌تری را خواهد داشت، گفت: الان چنین شرایطی وجود ندارد آن هم با توجه به تعهداتی که به وجود آمده ما خیلی مرد باشیم وضع موجود را حفظ و با همین تیم نتیجه می‌گیریم ممکن است در آینده اتفاقاتی بیفتد اما همه چیز بستگی به شرایط دارد.

وی افزود: اگر شرایط بهتر شود به منصوریان کمک می‌کنیم چون اولویت ما حمایت از منصوریان است. از هواداران هم می‌خواهم تا از تیم حمایت کند تا هفته به هفته نتایج بهتری بگیریم.

سرپرست استقلال در مورد اینکه به منصوریان اولتیماتوم داده است یا خیر، گفت: منصوریان زحمت می‌کشد و کارنامه خوبی هم دارد. اولتیماتوم کلمه خوبی نیست چون هدف ما کمک به ایشان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس