رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به نبرد علیه تروریسم تکفیری گفت: این نبرد استمرار نبرد جولای 2006 است و در این نبرد نیز پیروزی با مقاومت خواهد بود.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری العهد لبنان فرا رسیدن دهمین سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه را به همه آزادگان جهان و ملت لبنان تبریک گفت.

وی افزود: روابط ایران و لبنان قدیمی و دارای اساسی تاریخی است که از سابقه‌ای نزدیک به 5 قرن برخوردار است و این روابط دارای زمینه‌ای فرهنگی و تمدنی است.

معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: برخی از دانشمندان و عالمان بزرگ شیعی مانند مرحوم شیخ بهایی عاملی، امروزه به یکی از نمادهای جاودان پیوند بین ملت بزرگ ایران و ملت مقاوم و سربلند لبنان تبدیل شده است.

صالحی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی بر خطر رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرد و برچیدن این غده سرطانی را مسئولیت همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان دانست.

وی عنوان کرد: رزمندگان حزب‌الله لبنان در سال 2006 میلادی توانستند اسطوره رژیم صهیونیستی که ادعای شکست‌ناپذیری می‌کرد، را نابود کنند و یک حماسه بزرگ تاریخی آفریدند.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان با اشاره به نبرد علیه تروریسم تکفیری گفت: این نبرد استمرار نبرد جولای 2006 است و در این نبرد نیز پیروزی با مقاومت خواهد بود.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس