جواد خیابانی شب گذشته در «خندوانه» گفت: حدودا از دهه 60 به بعد بود که من تخمه، ساندویچ و خیلی از این موارد را در ورزشگاه می فروختم اما هیچ وقت آدم نفروختم!

به گزارش مشرق، دقایقی بعد از شروع این قسمت از «خندوانه»، جواد خیابانی در استودیو حاضر شد.

وی ابتدا پس از سلام و علیک با حاضران، در پاسخ به سوال جوان با بغض گفت: خوب هستم و امیدوارم بهتر شوم؛ چون مردم می‌دانند من مشکلات زیادی در زندگی‌ام دارم.

 گریه‌های جواد خیابانی در «خندوانه» +فیلم
خیابانی در ادامه از کودکی و علاقه شدیدش به ورزش تعریف کرد و اظهار داشت: این علاقه و پیش‌روی‌ام در ورزش منجر شد تا آرام آرام اسم و شکل من با ورزش عجین شود. قرار بود جور دیگری در عرصه ورزش نوکری مردم را بکنم اما الان به شکل دیگری در حال خدمتم.

 
{$sepehr_media_1701750_400_300}
پس از این‌، صحبت از بازی معروف ایران و استرالیا شد. خیابانی در این بخش، صحنه گل ماندگار خداداد عزیزی را مجددا اجرا کرد.

 گریه‌های جواد خیابانی در «خندوانه» +فیلم
خیابانی در بخش دیگر، حضورش در پنج هزار برنامه تلویزیونی را یادآور شد و گفت: به نفس‌های دخترم قسم که «خندوانه» یکی از منظم‌ترین برنامه‌هایی بوده که در این سال‌ها در آن شرکت داشته‌ام.
 
وی گفت: فيش حقوقي ام خجالت آور نه ولی اگر منتشر کنم همه میگویند پس با اینهمه مدارک علمی آخرش چی؟! اما برايم مهم نيست. احترامي كه مردم ميگذارند به اندازه هزار كاخ ارزش دارد.


 
در ادامه «جناب‌خان» هم به جمع اضافه شد و شعرهایی را برای خیابانی خواند. جناب خان به بهانه آفتاب‌گیر مقوایی که به خیابانی تقدیم کرد، وی را به دوران فعالیتش در استادیوم‌ها برد.

 گریه‌های جواد خیابانی در «خندوانه» +فیلم
خیابانی هم عنوان کرد: حدودا از دهه 60 به بعد بود که من تخمه، ساندویچ و خیلی از این موارد را در ورزشگاه می فروختم اما هیچ وقت آدم نفروختم!

خیابانی راجع به طول عمر کاری‌اش در قسمتی دیگر از این گفتگو اظهار داشت: تا وقتی صدا هست، گزارش های من هم وجود دارد که این هم بستگی به خواست مردم دارد.

 گریه‌های جواد خیابانی در «خندوانه» +فیلم
بعد از تعریف همکاری با عادل فردوسی‌پور و اعلام برگزاری یک سال آموزش رایگان گزارشگری برای کودکان داوطلب، خیابانی استودیو را ترک کرد.

 گریه‌های جواد خیابانی در «خندوانه» +فیلم
لازم به ذکر است که ما بین این گپ و گفت، رضا شفیعی جم لنگ لنگان آمد و از آمپول سه شاخه‌ای که زده بود، تعریف کرد.

در آخر سوت پایان برنامه پس از حضور بایرام به شکل «سیاه سوخته» به صدا درآمد. این گریم خاص به علت آتش زدن عمدی مغازه‌اش برای دریافت پول از بیمه بود!
 
{$sepehr_media_1701755_400_300}
اشکهای جواد خیابانی در خندوانه
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    خیابانی مرد خوبی هست
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    درود بر جواد آقای خیابانی
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    برنامه دیشب عالی بود
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    خندوانه حرف نداره خدا خیرشون بده
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    برنامه جالب نیست هرّ و کرّ الکی میکنن
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    خیلی احساساتیه ایشون دمش گرم
  • رضوی ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    فقط یه سوال ازایشون دارم هم ایشان و هم فردوسی پور وقتی تیم های تهرانی گل میزنن خیلی خوشحالانه مجری گری میکنن ولی تاتیم شهرستانی میزنه اصلا تن صداشون تغییر میکنه و این واقعیتیه که اکثراونایی که پیشرفت کردن و کسی هستن همه از طبقات پایین و غیرمرفه بودن و فوتبال هم همینطور به زور میخوان دوتیم تهرانی را بالا بکشن که این خیلی بده
  • سینا ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    شما کافیه یکبار به گزارش گزارشگرای شهرستانی گوش بدی اونوقت از هرچی فوتباله سیر میشی.مخصوصا اصفهان و اهواز و یکم ضعیفتر ازینا تبریز.کاملا طرفدارانه و حتی به دور از انصاف گزارش میکنن.آدم حوصلش سر میره.خودم از طرفدارای تراکتور هستم و از بازیش لذت میبرم اما از نوع گزارش گزارشگرش نفرت دارم و خیلی وقتا بی صدا نگاه میکنم بازیو.اما تو بازیهایی که این دو نفر گزارارشگرن اصلا این حسی که شما میگیو ندارم.هرچند به هرحال حق طبیعیعه هرکسه که طرفدار تیمی باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس