کد خبر 609953
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

رهبران حزب دموکرات آمریکا چهارشنبه شب با حضور در گردهمایی ملی این حزب انتقادات تندی علیه نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور مطرح کردند.

به گزارش مشرق، باراک اوباما گفت که کسی مناسب تر از هیلاری کلینتون برای اداره کشور پس از پایان ریاست جمهوری او وجود ندارد.

وی افزود:‌ هیلاری از اهمیت تصمیم های دولت برای خانواده های کاری، سالخوردگان، صاحبان کسب و کارهای کوچک، سربازان، و کهنه سربازان خبر دارد.


در گردهمایی ملی حزب دموکرات چه گذشت +عکس
رئیس جمهور آمریکا افزود: می توانم بگویم که این یک انتخابات معمولی نیست. انتخابی بین احزاب یا سیاست ها نیست. این مجادله همیشگی بین چپ و راست نیست. این یک انتخاب بنیادی تر است، این انتخاباتی درباره هویت ما به عنوان یک ملت است، اینکه آیا به تجربه بزرگ آمریکا در حکمرانی مردم بر خود وفادار می مانیم یا نه.


صف آرایی رهبران دموکرات برای مقابله با ترامپ/در گردهمایی ملی حزب دمکرات چه گذشت؟

"تیم کین"، چهارشنبه شب طی سخنانی در گردهمایی ملی حزب دمکرات گفت: نامزد حزب جمهوریخواه فردی است که خسارات زیادی به آنچه در پیرامونش است می رساند.


صف آرایی رهبران دموکرات برای مقابله با ترامپ/در گردهمایی ملی حزب دمکرات چه گذشت؟

وی با اشاره به اینکه بهتر است به کسی رای دهیم که ثابت کرده است شایسته سمت ریاست جمهوری آمریکاست، از هیلاری کلینتون به عنوان فردی یاد کرد که مناسب ریاست جمهوری است.

صف آرایی رهبران دموکرات برای مقابله با ترامپ/در گردهمایی ملی حزب دمکرات چه گذشت؟

در همین حال "جو بایدن"، معاون رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه دونالد ترامپ چیزی از طبقه متوسط نمی داند تصریح کرد: نامزد جمهوریخواهان چیزی نمی داند و انتخاب وی در واقع بازگشت به نقطه صفر است.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس