کد خبر 608234
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۱

وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران در بازی‌های المپیک گفت: اگر بتوانم رکوردهایم در تمرینات را در المپیک تکرار کنم مدالم حتمی است.

به گزارش مشرق، محمدرضا براری درباره شرایطش برای حضور در المپیک گفت: به شرایط ایده‌آلی رسیده‌ام و در مرز 90 درصد آمادگی قرار دارم. امیدوارم در این 2 هفته پایانی هم به آمادگی 100 درصد برای حضور موفق در المپیک برسم.

وی ادامه داد: وضعیت بدنی و جسمانی‌ام در روزهای پایانی منتهی به المپیک خیلی بهتر از قبل شده است و به شرایط نرمال رسیده‌ام. روز به روز رکوردهایم را ارتقاء می‌دهم و رکوردهایی که در مسابقات قهرمانی آسیا و جام فجر به ثبت رساندم در اردوهای کلاچای و تهران در حدود 10 کیلوگرم افزایش داشته است.

دارنده مدال طلای آسیا گفت: در 2 سالی که از وزنه‌برداری دور بودم خیلی اذیت شدم، اما لطف خدا کمک کرد تا در کنار سخت کوشی خودم ابتدا در مسابقات قهرمانی آسیا و سپس در جام فجر عملکرد خوبی داشتم و حالا هم به رکورد 191 کیلوگرم در یک ضرب و 226 کیلوگرم در دوضرب رسیده‌ام که اگر بتوانم همین رکوردها را در المپیک تکرار کنم مدالم حتمی است.

براری در خصوص استفاده از تجربیاتش برای رسیدن به مدال المپیک گفت: از اعتماد اعضای شورای عالی فنی وزنه‌برداری تشکر می‌کنم و امیدوارم از تجربیاتی که در مسابقات جهانی و آسیایی بدست آورده‌ام برای رسیدن به مدال خوش‌رنگ المپیک استفاده کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس