کد خبر 607794
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

رکورددار وزنه‌بردرای جهان گفت: هنوز به روزی که می‌خواهم در المپیک رقابت کنم، فکر نکرده‌ام و برای من روز مسابقه مانند تمرین است.

به گزارش مشرق، کیانوش رستمی درباره آخرین وضعیت تمرینی خود بیان کرد: وزنه‌هایی که رکوردهای قبلی‌ام محسوب می‌شود، الان برایم سبک‌تر است و توانستم سطح خود را به حدی برسانم که پیشرفت خوبی داشته باشم. سعی کرده‌ام شرایط را به نحو احسن برای خودم پیش ببرم و در المپیک اتفاقی بیفتد که لایق مردم ایران است.

رستمی در پاسخ به این پرسش که وزنه 220 کیلوگرم را دوباره در تمرین‌ها زده است، تصریح کرد: خیر، لزومی نداشت این کار را انجام بدهم از طرفی حرفه‌ای نیست که قبل از رقابت مهمی مانند المپیک فشار روی بدنم بیاورم. البته خدا را شکر تمرین‌ها به گونه‌ای پیش رفته که شاید 220 کیلوگرم را راحت‌تر از قبل بزنم.

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان در مورد آرام کردن و کاهش استرس خود قبل از مسابقه نیز گفت: سعی می‌کنم به این مسئله فکر نکنم تا استرس به وجود نیاید و خیلی راحت بخوابم. روز مسابقه برای من مانند روز تمرین است و این طور فکر می‌کنم که باید مثل همیشه تمرین کنم و برگردم. بنابراین نمی‌خواهم تحولی در آن ایجاد کنم.

او در پاسخ به این پرسش که به شادی پس از کسب مدال هم فکر کرده است، بیان کرد: باور می‌کنید هنوز به مسابقه فکر نکرده‌ام. من تا زمانی که در جاده قرار نگیرم به مسیر فکر نمی‌کنم.

رستمی در مورد رقابت با وزنه‌برداران روس و چین نیز گفت: المپیک رقابت خاص و جذابی است. مهم‌ترین اتفاق این است که ورزشکار مسابقه را به گونه‌ای پیش ببرد که فکرش به هم نریزد. همچنین باید تمرین خوب داشته باشد نه این که در فکر کار شگفت‌انگیز و خاصی باشد.

وزنه‌بردار 85 کیلوگرم ایران در پاسخ به این پرسش که بعد از گلایه‌هایی که از مسئولان کرمانشاه داشت، توجهی به او شد یا خیر، تصریح کرد: کرمانشاه مردمان عزیزی دارد و فکر می‌کنم هر کسی باید یک دوست کرد زبان داشته باشد اما خوب نیست مسئولی شخصیت یک شهر را بد نشان دهد. من مدال‌های زیادی دارم اما هنوز یک سانتی‌متر زمین در کرمانشاه به من نداده‌اند با این حال چیزی از آن‌ها درخواست نمی‌کنم. زیرا برای مردم می‌جنگم و دنبال پول نیستم.

دارنده مدال نقره المپیک لندن در مورد خداحافظی‌اش بعد از بازی‌های ریو نیز گفت: چرا باید خداحافظی کنم؟ کیانوش رستمی خداحافظی نمی‌کند و تا روزی که بتواند افتخارآفرینی کند در وزنه‌برداری هست.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس