کد خبر 607909
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

با کشف جسدی که در کوه های اطراف سد طرق مشهد دفن شده بود، راز قتل زن جوان فاش شد.

به گزارش مشرق، صبح روز گذشته، چوپانی در حال چراندن گوسفندانش بود که متوجه شد سگ های نگهبان گله، پارس کنان در قسمتی از کوه جمع شدند.
 
دقایقی بعد پارس های نابهنگام سگ ها، چوپان را به منطقه تجمع سگ ها کشاند. وقتی چوپان بالای کوه رسید ناگهان با پای جسد زنی روبه رو شد که از میان چاله ای بیرون زده بود.
 
او با دیدن این صحنه ترسناک، بلافاصله با نیروهای انتظامی تماس گرفت و بدین ترتیب کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در کنار قاضی ویژه قتل عمد، عازم کوه های منطقه طرق شدند.
 
جسد زن جوانی که قسمتی از اعضای بدن وی توسط حیوانات وحشی خورده شده بود، درحالی از محل دفن بیرون کشیده شد که وی لباس بیرون از منزل به تن داشت.
 
این گزارش حاکی است: بررسی های مقدماتی قاضی سید جواد حسینی نشان می داد که زن 33 ساله بر اثر انسداد راه های تنفسی جان باخته است و حدود 2 هفته از قتل وی می گذرد. در ادامه تحقیقات مشخص شد زن جوان از اهالی یکی از روستاهای نزدیک محل دفن جسد است که هیچ گونه آثاری از ضرب و جرح روی بدنش دیده نمی شد اما آنچه سرنخ این جنایت هولناک شد تفاوت خاک هایی بود که روی جسد ریخته شده بود.
 
بخشی از خاک های موجود، خاک کوه بود اما خاک های نرم دیگری نیز برای دفن جسد به کار رفته بود که از خاک های نرم کشاورزی بود.
 
بنابراین گزارش، ساعتی بعد با شناسایی اولیای دم مقتول، این پرونده جنایی وارد مرحله جدیدی شد و به دستور قاضی حسینی، جسد این زن جوان برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات کارآگاهان در اطراف 2 روستای بساروچ و سیاه سر ادامه یافت.
 
منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    مشرق عزيز و محترم تمنا دارم بفرماييد واق واق سگ ، گفتن پارس به صداي سگ بي احترامي به خودمان است ، اين پارس از كجا امده كدام دشمن انرا انتخاب كرده و در كشور ما رواج داده من نميدانم ، ولي ايا شما ارتباطي از نظر معنا با صداي سگ و پارس ميبينيد يا ميدانيد ، اين توهين به خودمان است عزيزان من ،
  • پويا ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    چند بار بايد تذكر داد ؟؟؟ واق واق
  • پويا ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    يا خبر رو حذف كنيد يا اصلاح
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
    0 0
    دوست عزیز نکته ای رو برای روشن شدن مطلب عر می کنم اینکه ما به صدای سگ میگیم پارس غلطه؛ نه صرفا به دلیلی که شما نوشتی بلکه به این دلیل که: اصل واژه پاس هست و برای ادای راحت کلمه در طول زمان به پارس تبدیل شده قدیم میگفتن سگ پاس می کنه یعنی دارهنگهبانی میده وهشدار نکهبانانه میده که خطر هست اما در ظول زمان این کلمه به پارس تبدیل شده و برای برخی سوئتفاهم درست کرده درواقع دوستان نویسنده باید از کلمه پاس یا واق واق استفاده کنند
  • دام پزشک ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    سگ نه پارس می کنه نه واق واق..سگ عو عو می کنه خیلی هم کلمه راحتی هست در هیچ کجای دنیا هم نمی گن صد پارس می کنه یا صدایی شیه کلمه پارس از خودش خارج می کنه! اگر اگر می کرد خیلی ها در منطقه خوشحال می شدن!! چون مثل سگ از ایران می ترسن
  • دونالد ترامپ ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    همون پارس درسته . پارسي هم به معناي زياد پارس کردنه .
  • ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
    0 0
    سگ نه پارس می کنه نه واق واق..سگ عو عو می کنه
  • بی نشان ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
    2 0
    دوستان عزیز: اصل واژه عوعو صحیح است. در واقع عوعو کردن سگ به معنای ندا دادن و اگاه کردن هستش. در زبان عربی هم ع و ی ریشه دقیق و صحیح این کلمه است . کما اینکه کلمه معاویه در معنای ندا دهنده و عوعو کننده است.
  • ترانه مهر شکوهیان IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    خون و قتل و مرگ و جنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس