کد خبر 603984
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو گفت: المپیک جنگ روح و روان است و المپیک را نباید آنچنان بزرگ کنیم که قهرمانان دچار استرس شوند.

به گزارش مشرق، یوسف کرمی در مورد شرایط ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی تکواندو، گفت: با توجه به اینکه به آغاز المپیک برزیل زمان کمی باقی مانده دوست دارم با حضور در اردوی تیم ملی از شرایط تمرینات ملی پوشان باخبر شوم و به ‌آنها خسته نباشید بگویم، اما در حال حاضر درگیر حضور در یک فیلم سینمایی به نام قهرمان کوچک هستم که فرصت حضور در اردوی تیم ملی تکواندو را ندارم، اما به زودی راهی اردوی تیم ملی می‌شوم.

وی در ادامه افزود: موضوع فیلم مربوط به مبارزه با قاچاقچیان و دزدان است. من در نقش خودم بازی می‌کنم. هدف از تولید این فیلم سینمایی این است که از تولید ملی حمایت شود و در این فیلم سینمایی یوسف کرمی به خاطر آشنایی با فنون مبارزه با قاچاقچیان مبارزه می‌کند.

کاپیتان سابق تیم ملی در مورد مشخص شدن حریفان تکواندوکاران المپیکی، گفت: جدول هر سه المپیکی مردان ما سخت است. به خاطر اینکه در المپیک 16 نفری که حضور پیدا می‌کنند همه از بهترین های دنیا هستند. وقتی جدول را نگاه کردم علیرغم اینکه مردان ما از لحاظ رنکینگ در جایگاه خوبی قرار دارند؛ اما شاهد هستیم که کار بسیار دشواری را پیش رو دارند. البته به نظرم اگر ابتدا با حریفان سخت خود مبارزه کنند بهتر است؛ چرا که در ادامه کار با حریفان آسان تری مبارزه خواهند کرد و این کار آنها را آسان می‌کند.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: المپیک جنگ روح و روان است و المپیک را نباید آنچنان بزرگ کنیم که قهرمانان دچار استرس شوند. باید ورزشکاران ما بدانند حریفان آنها همان نفراتی هستند که در گذشته بارها آنها را شکست داده‌اند. به نظرم در المپیک جسم آماده ارزشی ندارد مثل این می‌ماند که من در المپیک لندن از لحاظ جسمی آماده بودم، اما از لحاظ روحی و روانی در شرایط بدی قرار داشتم. با توجه به آمادگی که من در لندن داشتم همه از شکست من تعجب کردند. به هر حال روح و روان آماده لازمه اول است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس