کد خبر 596506
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

پیشکسوت دوومیدانی نسبت به وضعیت پرتابگر دیسک المپیکی ایران در آستانه حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو ابراز نگرانی کرد.

به گزارش مشرق، تیمور غیاثی درباره رکوردهای احسان حدادی در مسابقاتی که در یکی دو هفته اخیر در آنها شرکت کرده، اظهار داشت: من واقعاً نگران هستم، چون خیلی دوست داشتم این پرتابگر بزرگ ایران خیلی زودتر روی فرم بیاید اما متاسفانه به دلایل مختلفی هنوز نتوانسته به مرز آمادگی مطلوب برسد.

وی افزود: حدادی قبل از المپیک 2012 لندن در 7،8 مسابقه شرکت کرد و در آنها رکوردهای بالای 68 متر را بر جا گذاشت. این مسئله نشان دهنده آن بود که چنین پرتاب‌هایی برایش عادی شده است و همه دیدند که در المپیک هم با رکورد 68.18 به نایب قهرمانی دست یافت.

قهرمان بازی‌های آسیایی در سال‌های 1970 و 1974 ادامه داد: امسال حدادی در چند مسابقه اخیرش نتوانسته عملکرد مطلوبی داشته باشد که نداشتن مربی و مشکلات روحی و روانی از دلایل رقم خوردن این شرایط است. فقط 40 روز تا المپیک باقی مانده و او باید هرچه زودتر به فرم ایده‌آل برای المپیک برسد.

غیاثی عنوان کرد: حدادی قهرمان بزرگی است و نسبت به او بسیار حساس هستم، چرا که برایش زحمات زیادی کشیده‌ام. حرف‌هایم به معنای انتقاد از او نیست، بلکه معتقدم حدادی باید هرچه سریع‌تر به فرم دلخواهش برسد. پرتاب دیسک از 65 متر به بالا به معنای حضور در فینال المپیک است که امیدوارم حدادی بتواند حداقل این رکورد را بزند. نه تنها من، بلکه جامعه دوومیدانی نگران حدادی هستند.

وی در خصوص کسب هشتمین سهمیه دوومیدانی توسط محمد ارزنده گفت: موفقیت ارزنده باعث خوشحالی است و امیدوارم او بتوانم همین رکورد را در المپیک هم داشته باشد. ارزنده در لندن نیز حضور داشت و نتوانست رکورد خوبی داشته باشد، اما این بار باید تلاش بیشتری به خرج بدهد.

پیشکسوت دوومیدانی در پایان با اشاره به شرایط حسن تفتیان خاطرنشان کرد: تفتیان حرکت رو به جلویی دارد و به فرم لازم رسیده است. در تاریخ دوومیدانی ایران دونده‌ای با رکورد تفتیان نداشته‌ایم و او می‌تواند در المپیک با ثبت بهترین رکوردش به موفقیت برسد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس