کد خبر 595657
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

شبکه تلویزیونی "الجزیره" ارگان دربار سلطنتی شیخ نشین "قطر" روز گذشته بزرگترین حامی مالی رسمی گروه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده را بعنوان مهمان و کارشناس امور عراق به استودیوی خود دعوت کرد.

گروه بین الملل مشرق- شبکه تلویزیونی "الجزیره" ارگان دربار سلطنتی شیخ نشین "قطر" روز گذشته بزرگترین حامی مالی رسمی گروه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده را بعنوان مهمان و کارشناس امور عراق به استودیوی خود دعوت کرد.

حامی القاعده مهمان شبکه تلویزیونی قطری!+عکس

بنابر این گزارش، شب گذشته برنامه "بلاحدود" در شبکه قطری الجزیره با دعوت از "مثنی الضاری" حامی مالی شبه القاعده از وی بعنوان رئیس هیئت علمای مسلمین عراق و دکتر یاد کرد! در این برنامه وی با فحاشی به دولت اردن و ایران و سوریه خواستار اتحاد اعراب علیه طرح این سه کشور برای نابودی اهل سنت در عراق و سوریه شده است! وی از سوی سازمان ملل و دولت آمریکا به دلیل نقش مستقیم در تسلیح و تجهیز شبکه القاعده در عراق پس از اشغال بدست نیروهای آمریکایی در لیست تحت تعقیب ترین افراد قرار دارد. 

حامی القاعده مهمان شبکه تلویزیونی قطری!+عکس

مثنی الضاری فرزند شیخ حارث الضاری یکی از مشایخ وهابی - بعثی عراق است که از سال 2003 پس از سقوط صدام به اردن گریخته و در شهر امان پایتخت آن زندگی می کند. لازم به ذکر است که دولت قطر حامی اصلی گروه القاعده پس از عربستان سعودی است. این کشور تنها دولت جهان است که گروه تروریستی تکفیری طالبان را بعنوان دولت رسمی شناسایی کرده و برای آن سفارت ایجاد کرده است.

حامی القاعده مهمان شبکه تلویزیونی قطری!+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس