کد خبر 594258
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

مجتبی شاکری با تأکید بر اینکه شورای شهر چندان عرصه جولان سیاسی نیست گفت: شورای شهر و مدیریت شهری واقعاً یک علاقه و صداقتی را می‌طلبد که اگر چیزی را هم نقد می‌کنیم برای اصلاح امور باشد.

به گزارش مشرق، مجتبی شاکری با تأکید بر اینکه شورای شهر چندان عرصه جولان سیاسی نیست گفت: شورای شهر و مدیریت شهری واقعاً یک علاقه و صداقتی را می‌طلبد که اگر چیزی را هم نقد می‌کنیم برای اصلاح امور باشد.

مجتبی شاکری ، عضو گروه فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران اظهار داشت: معمولاً هر چه به زمان پایان دوره مجلس شورای اسلامی و شورای شهر نزدیک می‌شویم همواره تغییر فضایی را مشاهده می‌کنیم که البته در این زمینه معمولاً یک بیش فعالی از طرف اصلاح‌طلبان اتفاق می‌افتد که زودتر بتوانند فضا را در اختیار خودشان بگیرند.

وی افزود: شاید برایان‌ها طبیعی هم باشد که این فضا را تغییر دهند و بتوانند به‌عنوان یک پوزی شن در موقعیت موجود عمل کنند چون احساس می‌کنند که اگر بتوانند یک شخصیت چالشی در این زمینه به خودشان بگیرند این می‌تواند برایشان مفید باشد.

شاکری خاطرنشان کرد: ورود در عرصه سیاه نمایی عرصه مفیدی نیست چون اگر قرار باشد که کاستی‌هایی گفته شود و یا تقصیرها و قصورها مطرح گردد پرونده آقای روحانی در این زمینه بسیار مفتوح است هم در برجم هسته‌ای و هم درزمینهٔ مای دیگری که مقام معظم رهبری فرمودند امریکا به دنبال آن است که تحمیل کند و همچنین شرایط اقتصادی که الآن صنایع ما با آن مواجه هستند، لشکر بیکارانی که وجود دارد و آسیب مای اجتماعی ناشی از این وضعیت اقتصادی و لشکر تحصیل‌کرده‌هایی بدون شغل‌اند نکات کمی نیستند و حتی مسئله ورود قاچاق مای میلیاردی که تولیدات داخلی را زمین‌گیر می‌کند و همچنین ورود میوه که هیچ توجیه منطقی ندارد.

این عضو شورای شهر افزود: این‌ها سرفصل مای مهمی است که اگر مطرح شود اعتباری  برای دولت باقی نمی‌گذارد لذا باید انصاف داشت و نقد منطقی کرد تا موجب انتخاب صحیح مردم شود وگرنه بی‌انصافی و سیاه نمایی از سوی هرکسی صورت گیرد نتیجه عکس خواهد داشت و برایش اعتبار و رأیی به دنبال نخواهد داشت بلکه این‌گونه اقدامات خود نوعی رأی سوزی به شمار می‌رود.
 
وی تصریح کرد: همین‌که افراد تصور می‌کنند به‌نوعی مورد جلب‌توجه قرار بگیرند یعنی اصولاً این روش غیراخلاقی را کنار گذاشتن و خود را مبرا کردن از همه عیوب و محکوم کردن طرف مقابل به هر شیوه‌ای همین خود پدیده ماکیاورستی است که هدف را برای رسیدن به رأیی که در آینده احتمال می‌رود به هر شیوه‌ای دست بزنند تا به آن هدف دست یابند.بنابراین به کار بردن این شیوه‌ها اصلاً اخلاقی نیست و من تعجب می‌کنم که برخی از این دوستان و همکاران از این شیوه‌ها استفاده می‌کنند.

شاکری ابراز عقیده کرد: به نظر می‌رسد که شورای شهر بستری برای خدمت است و مطالبات مردم و شهر درواقع برای همگان است یعنی همه از خدماتی که در شهر صورت می‌گیرد باید برخوردار شوند. اتفاقاً آنجا عرصه‌ای است که ما هیچ ملاک خدمت‌رسانی به شهروندان به لحاظ گزینش افراد فارغ از آنکه از چه فرقه‌ای و قومیتی هستند مدنظر قرار می‌گیرد تا بتوانیم همه را در دایره خدمت قرار دهیم.

وی بابیان اینکه شورای شهر چندان عرصه جولان مسائل سیاسی نیست یادآور شد: ممکن است مجلس شورای اسلامی به لحاظ جنسی که دارد و ارتباطات بین‌المللی که دران موجود است و یا اینکه به دلیل برخی مسائل مربوط به استاندارها و رفتارهایی که دران دارند و همچنین عزل و نصب‌هایی که صورت می‌گیرد جنس کارش مقداری به ورود به مسائل سیاسی برگردد ولی شورای شهر و مدیریت شهری واقعاً یک علاقه و صداقتی را می‌طلبد که اگر چیزی را هم نقد می‌کنیم برای اصلاح امور باشد نه اینکه مواردی مطرح شود که من بهتر از او هستم و او لایق این جایگاه نیست که این شیوه مناسبی برای آن باشد که منطق مردم را برای انتخابات آینده شکل دهد.

منبع: راه نو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس