کد خبر 593587
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا اظهار کرد در دیدار برابر ایرلند به هیچ وجه تیمش را از پیش برنده نمی‌داند.

به گزارش مشرق، فورفورتو نوشت: تیم ملی فوتبال ایتالیا در سومین دیدار خود در یورو 2016 امشب و از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف جمهوری ایرلند خواهد رفت.

آتزوری که از دو دیدار پیشین خود موفق به کسب 6 امتیاز شده و صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرده است، برای صدرنشینی باید از این دیدار امتیاز بگیرد. از سوی دیگر ایرلند با یک امتیازی که از رویارویی با سوئد کسب کرده است، در رتبه چهارم جدول قرار دارد و اگر می‌خواهد راهی مرحله بعد شود، باید ایتالیا را ببرد.

آنتونیو کونته که قصد دارد برای دیدار برابر ایرلند چند تغییر در ترکیب تیمش انجام دهد، در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: جانلوییجی بوفون در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. کمی سرما خورده بود اما در آخرین جلسه تمرینی شرکت کرد. امیدوار هستیم تا پیش از آغاز دیدار با ایرلند، به شرایط بازی برسد. البته تمام تصمیم‌هایی که در مورد بازی می‌گیرم، بسته به این است که همه چیز در بهترین شرایط باشد.

کونته ادامه داد: به هیچ وجه این بازی خودمان را از پیش برنده نمی‌دانیم. تصمیم‌های بزرگی در مورد این دیدار گرفتم تا به همه نشان دهیم رویارویی با ایرلند برای ما از چه اهمیت بالایی برخوردار است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس