ایرلند جنوبی در دیدار مقابل ایتالیا به برتری رسید تا به عنوان تیم سوم راهی مرحله بعد شود.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال ایتالیا و ایرلند جنوبی از گروه E در ورزشگاه پیر مائوری شهر لیل به مصاف هم رفتند که در پایان ایرلندی‌ها موفق شدند با یک گل به برتری برسند. (فیلم خلاصه و گلهای این دیدار را اینجا ببینید)

تک گل ایرلند توسط بردی در دقیقه 85 زده شد.

لاجوردی‌پوشان با چند تغییر تیم خود را به میدان فرستادند و کونته ترجیح داد به برخی از بازیکنان اصلی این تیم استراحت بدهد.

ایرلندی‌ها یا گلی که به ثمر رساندند 4 امتیازی شدند و بالاتر از ترکیه 3 امتیازی راهی مرحله حذفی شدند.

 حذف یاران زلاتان با شکست مقابل بلژیک/ اولین گل خورده ایتالیا نخستین شکستش را رقم زد

ایرلند با این برد حریف ولز در مرحله یک‌هشتم نهایی شد.

ایتالیا موفق شد با 6 امتیاز به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعد شود.

این تیم در مرحله یک هشتم باید به مصاف اسپانیا برود.
حذف یاران زلاتان با شکست مقابل بلژیک
در دیگر دیدار این گروه تیم‌ملی بلژیک مقابل سوئد به پیروزی رسید تا سوئد از این رقابت‌ها خداحافظی کند. (فیلم خلاصه و گلهای این دیدار را اینجا ببینید)

در آخرین روز از مرحله گروهی رقابت‌های یورو 2016 از گروه E  و از  ساعت 23:30 تیم‌های ملی سوئد و بلژیک در ورزشگاه نیس با قضاوت فلیکس بریچ از آلمان به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار با برتری یک بر صفر بلژیک به پایان رسید تا سوئد از رقابت‌ها حذف شود. تک گل پیروزی بخش بلژیک را ناینگولان در دقیقه 84 به ثمر رساند.

سوئد در این دیدار اولین خطر جدی را به وسیله مارکوس برگ در دقیقه 5 بازی ایجاد کرد. در داخل محوطه جریمه توپی جلوی پای برگ افتاد و شوتی تماشایی را به طرف دروازه بلژیک زد ولی کورتوا با واکنشی زیبا مانع از گل شدن توپ شد.

بلژیک پرستاره به خودش آمد و در ادامه حملات خود را آغاز کرد و در دقیقه 6 بازی به وسیله ویتسل موقعیت خوبی داشت ولی قدر این موقعیت را ندانست.

این بازی در ادامه بدون هیچ موقعیت جدی برای دو تیم دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 25 بازی هازارد موقعیت خوبی را از پشت محوطه جریمه برای دی برون آماده کرد ولی ضربه ستاره منچستر سیتی در آغوش دروازه بان سوئد جای گرفت.

نیمه دوم بازی با توجه به اینکه در نیمه اول مالکیت توپ بلژیک بیشتر بود اما سوئد موفق شد مالکیت خود را در نیمه دوم از آن خود کند. جدی ترین خطر برای سوئد را برگ در دقیقه 54 بازی ایجاد کرد اما ضربه‌اش ضرب کافی را نداشت و توپ غلط غلطان در آغوش دروازه‌بان سوئد جای گرفت.

سوئد با این تساوی از این رقابت‌ها حذف می‌شد در نتیجه در نیمه دوم بازی رو به جلویی داشت چون چیزی برای از دست دادن نداشت.

سوئد حملات خود را بیشتر کرد و در دقیقه 63 بازی نیز موفق شد بوسیله زلاتان ایبراهیموویچ گلزنی کند اما داور بازی این گل را مردود اعلام کرد زیرا ایبرا در موقعیت آفساید قرار داشت.

حذف یاران زلاتان با شکست مقابل بلژیک/ اولین گل خورده ایتالیا نخستین شکستش را رقم زد

بلژیک دست بسته نبود و چند موقعیت داشت. دی بروین در دقیقه 66 بازی شوت سرکشی را از پشت محوطه جریمه روانه دروازه سوئد کرد اما دروازه‌بان سوئد با یک حرکتی فوق‌العاده توپ را به بیرون زمین هدایت کرد.

در دقیقه 74 بازی بازهم برای بلژیک موقعیت خوبی را لوکاکو بدست آورد و توانست آن را به گل تبدیل کند اما داور باز هم در سوت خود دمید و آفساید لوکالو را اعلام کرد.

در دقیقه 76 بازی یک موقعیت کاشته از پشت محوطه جریمه برای سوئد مهیا شد. ایبرا شوت سرکشی را به طرف دروازه بلژیک روانه کرد اما با واکنش خوب کورتوا توپ به بیرون زمین رفت.

در دقیقه 84 بازی ناینگولان با یک شوت تماشایی دروازه سوئد را باز کرد.

حذف یاران زلاتان با شکست مقابل بلژیک/ اولین گل خورده ایتالیا نخستین شکستش را رقم زد

این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر بلژیک به پایان رسید. بلژیک 6 امتیازی شد و در دوم گروهش قرار گرفت و حریف مجارستان شد. سوئد با این شکست با یک امتیاز حذف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس