کد خبر 588885
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

انبار کالای کارخانه ارج به دستور قضایی پلمب شد.

به گزارش مشرق، کارخانه ارج که ماه‌هاست رنگ تولید محصولات متنوع به خود ندیده است به دستور قضایی پلمب شده است.

بر اساس بررسی خبرنگار فارس، در روزهای گذشته خبری از تعمیرات اساسی دستگاه‌های کارخانه نیست در حالیکه مدیران آن از «Overhaul» اورهال دستگاه‌ها خبر داده بودند.

انبار کالای ارج پلمب شد+عکس

ظاهرا تعدادی ایزوگام برای گرفتن سوراخ‌های سقف سوله‌های مخصوص تولید خریداری شده است تا مشتریان برای اجاره یا احتمالا خرید محل اعتراضی نداشته باشند.

علاوه بر این، پلمب انبار پر از کالای دپو شده کارخانه ارج به مشکلات دیگر این کارخانه اضافه کرده است و کارگران بدون امید به آینده مشغول کارهای خدماتی‌اند.

هم‌اکنون مدیران کارخانه برای تحویل کالای از قبل فروخته شده مجبورند از درب کارخانه به صورت برعکس کالاها را از انبار به بیرون منتقل کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
    0 0
    ضلع شمال کارخانه ارج در واقع شمال بلوار ولیعصر انباری چند هزار متری متعلق به شرکت ارج بود که چند سال قبل به کلی تعطیل و تخریب گردید و تبدیل به کارگاه ساختمانی با گود برداری 30یا 40 متری شد البته بعد از اتمام گود برداری یک مرتبه کارگاه ساختمانی هم تعطیل شد که گویا در این کارگاه نیز اختلاسی چند میلیاردی باعث تعطیلی آن شد امروز اکثر سوله های کارخانه که آنها هم در ضلع شمال کارخانه قراردارند به شرکتهای پخش محصولات غذایی و وارداتی اجاره داده شده است
  • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    شلوغ نکنید آقا. هم چرخ صنعت داره می چرخه هم سانتریفیوژها. باز برید به اعتدال رای بدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس