رئیس انجمن‌های اسلامی کارگران با اعلام اینکه از سال گذشته نسبت به مشکلات کارخانه ارج با مسئولان صحبت کرده‌ بودیم اما ظاهرا آنان اهداف دیگری را دنبال می‌کنند، گفت: با فروش زمین کارخانه به دنبال تاراج اموال «ارج» ایران هستند.

به گزارش مشرق، حسن مرادی، رئیس انجمن‌های اسلامی کارگران کشور با اشاره به مشکلات عدیده کارخانه ارج و تعطیلی آن،‌به سیاست‌های نادرست دولت فعلی در کنترل و نظارت بر بنگاه‌ها تأکید کرد و اظهار داشت:‌ شرکت ارج یکی از مجموعه‌هایی است که به لحاظ کیفیت و سطح تولید امکان حضور جدی در بازار دارد.

وی افزود: کارگران این مجموعه در سال‌های گذشته به تخصص و مهارت‌های بسیار خوبی دست یافته‌اند و جزو سرمایه‌های این شرکت هستند،اما مدیران آن که اکثراً با حمایت‌های مسئولان فعلی دولت بر سر کار می‌آیند به دروغ اهداف دیگری را در شرکت دنبال می‌کنند.

مرادی با ابراز تأسف از اینکه کشمکش‌های این شرکت از 15 سال قبل بدون توجه دولت آن زمان آغاز شده است،‌گفت: دولت فعلی نیز بدون کنترل و نظارت دست مدیرانش را برای هر اقدامی باز گذاشته که متأسفانه شاهد تعطیلی این مجموعه با سابقه هستیم.

رئیس انجمن‌های اسلامی کارگران کشور، در واکنش به این موضوع که این شرکت قرار است بازسازی و دوره تعمیرات خود را طی کند، گفت: چنین مسائلی دروغ محض است چرا که سال گذشته شخصاً‌ در این کارخانه حضور یافته و با مدیر آن نیز صحبت کرده بودم و قرار شد تا مشکلات آن تا سال بعدی که 95 می‌شود، حل شوند.

وی خاطر نشان کرد: این که گفته می‌شود قرار است به شرکت‌های خارجی واگذار شود یک سری ترفندهای خاص برای فروش دارایی‌های این کارخانه است که کارگران آن را خانه‌نشین می‌کند و یک سری دیگر به میلیاردها تومان سرمایه باد آورده می‌رساند.

مرادی با تأکید بر اینکه در صورت عدم توجه مدیران شرکت و مسئولان دولتی سهامدار این موضوع از طریق نهادهای امنیتی و اطلاعاتی دنبال خواهیم کرد،‌ گفت:‌ در سال‌های گذشته مدیران این کارخانه با فاصله کمتر از یکسال تغییر کرده‌اند و هم اکنون نیز با توجه به پیش‌بینی گرانی زمین در آینده به دنبال فروش محل کارخانه هستند تا به میلیاردها تومان پول برسند.

رئیس انجمن‌های اسلامی کارگران گفت: مدیران این کارخانه قصد دارند تا با فروش زمین ارزنده کارخانه، شرکت را به محل دیگری انتقال دهند و از طرف دیگر محل فعلی را با تغییر کاربری به سودهای کلانی دست یابند.

وی با اشاره به اینکه به زودی برای بررسی بیشتر شرایط این کارخانه به محل شرکت خواهیم رفت، گفت: با کارگران و مدیران این کارخانه مجدداً نشستی برگزار خواهیم کرد تا ابعاد دیگر این اقدام روشن شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس