کد خبر 582893
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

گزینه باشگاه استقلال برای سرمربیگری این تیم بعد از خروج از محل وزارتخانه گفت: آمده بودم حسنی‌خو را ببینم.

به گزارش مشرق، جواد زرینچه که در وزارت ورزش و جوانان حاضر شده بود بعد از خروج از وزارتخانه در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی براینکه آیا برنامه‌هایش را به مسئولان استقلال ارائه کرد یا خیر؟ گفت: من برای دیدار با حسنی‌ خو به وزارتخانه آمده بودم چون چند وقت پیش با او به سفری رفته بودم و آمده بودم تجدید دیدار کنم اما دیداری با مسئولان استقلال نداشتم و فکر نمی‌کنم جزو گزینه‌ها باشم!

وی در خصوص اعتراض هواداران استقلال در فصل گذشته به نتایج گفت: هواداران حق دارند ولی آنها باید صبور باشند. من هم می‌دانم که آنها نگران هستند چون تیم سال گذشته مثل همیشه نبود ولی یک استقلالی باید از تیمش حمایت کند. می‌دانم که قرار است یک مربی جوان ولی با تجربه به استقلال بیاید ولی اجازه بدهید اسم او را نگویم و تا ساعت 4 همه چیز مشخص خواهد شد.

زرینچه در پاسخ به سوالات متعدد خبرنگاران مبنی براینکه با این حرف شما یعنی منصوریان سرمربی است، گفت: منصوریان یا هر شخص دیگری سرمربی باشد باید از او حمایت کرد. من نمی‌توانم دراین باره چیزی بگویم چون سمتی در استقلال ندارم اما همه باید از سرمربی تیم حمایت کنیم.

وی در خصوص اعتراضاتی که هواداران مقابل وزارت ورزش به هیات مدیره می‌کنند، گفت: امسال استقلال ان‌شاءالله روند خوبی خواهد داشت ولی به نظر من افشارزاده فرد سالمی است و باید از او حمایت شود. در مورد هیات مدیره هم باید ببینیم تصمیم وزیر چیست و چه چیز را صلاح می‌بیند. من فقط همه حرفم این است که هر شخصی سرمربی شد تماشاگران باید از او حمایت کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس