کد خبر 582817
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

آخرین وضعیت انتخاب شخص اول نیمکت استقلال دارای پیچیدگی خاصی شده و مشخص نیست در نهایت چه فردی می تواند این عنوان را تصاحب کند.

به گزارش مشرق، دقیقا مثل سال گذشته هیات مدیره استقلال بعد از کنار گذاشتن سرمربی این تیم به دنبال گزینه های جدید است و از برخی مربیان نیز برنامه خواسته است. به نظر می رسد پرویز مظلومی به طور کلی از میان این گزینه ها کنار رفته است؛ دلیلش هم صحبت های چند بازیکن بوده که اعلام کرده اند تمرینات مظلومی اصلا برایشان مفید نیست. البته قبل از این هم سرمربی فصل گذشته آبی پوشان بازهم شانس زیادی نداشت.

به جز علیرضا منصوریان از گزینه های دیگری چون پاشازاده، یزدانی و زرینچه نیز نام برده می شود اما به نظر می رسد سایر گزینه ها به غیر از منصوریان فقط نقش داغ کردن رقابت را دارند وگرنه هیات مدیره حتی برنامه های آنها را هم بررسی نمی کند.

از سویی در میان گزینه های خارجی نام اسکوچیچ برده می شود و حتی گفته می شود او شانس بالایی  دارد اما این مربی کروات روحش هم از اتفاقاتی که در باشگاه استقلال رخ می دهد، خبر ندارد. وقتی از نزدیکان دراگان اسکوچیچ درباره برنامه های وی به باشگاه استقلال پرسیدیم، متوجه شدیم که تنها ارتباط بین این مربی و باشگاه به 2 ماه قبل بازمی گردد که قیمت پیشنهادی اش را برای عقد قرارداد ارائه کرده است.

با تمام این مسائل قرار است قبل از جلسه امروز ساعت 13 هیات مدیره استقلال، برنامه های منصوریان به وزیر ورزش ارائه شود و در صورت موافقت او شاید همین امروز سرمربی فصل گذشته نفت عنوان سرمربیگری استقلال را برعهده بگیرد. در غیر اینصورت تکلیف سرمربیگری آبی پوشان قطعا به هفته آینده کشیده می شود و مشخص نیست چه نفرات جدیدی به گزینه ها اضافه می شوند.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • majid ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    0 0
    میشه بگید این چه هیت مدیره مسخره ای هست که تو استقلال تشکیل دادید.میشه بگید از چی میترسید که جرات بیرون انداختن این هیت مدیره راندارید.میشه بگید تا کی باید در استقلال لابی گری باشه.. میشه بگید چرا واعظ اشتیانی نباید مدیرعامل استقلال باشه که در زمان خودش کل لابی گرهای استقلالوحذف کرد و کسی جرات درست کردن حاشیه نداشت.عرضه داشته باش واین هیت مدیررواخراج کن و اقای واعظ اشتیانیومدیرعامل استقلال کن.. کل هیت مدیره بایدکنار برن... در دوره اخری که مرفاوی سرمربی استقلاا بود استقلال ده بازی پشت سر هم باخت و دره ده بازی اخر نامجومطلق اومد و تیم ده پیروزی بدست اورد و به مرحله بعد اسیا رفت.. اقای نامجو مطلق همین امسال نیم فصل تیمی در دسته اول که اخر جدول بود تحویل گرفت و درنیم فصل دوم جز پنج تیم اول کرد.. منصوریان تا الان در تیم های بی حاشیه مربی گری کرده.نفت یک ت ماشاگرنداره که چهارباخت بیاره شعار حیا کن رها کن سربدن.. ولی نامجومطلق خودشو ثابت کرده. اگه هیت مدیره میخواد یکار درست انجام بده باید نامجومطلقو رونیمکت استقلال بذاره..حتی یحیی گلمحمدی از سبک نامجومطلق درمربی گری تقلید میکنه..فرهاد مجیدی گفته برا نامجومطلق احترام قایله وحاضره کنار نامجومطلق رونیمکت باشه.. مجیدی دوران اوجش زمانی بود که نامجومطلق اومد و اونو به ستاره تیم تبدیل کرد... پس نامجومطلق بهترین گزینست
  • مجید از شیراز ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
    0 0
    سلام اقای منصوریان یکی از کسانی که مشتاق امدنت بود من بودم ولی کار خاصی ازت ندیدم چون تمام بازیهای استقلال رسد کرده ام این بازیها هوادار پسند نیست حتا اگرببری شما هم عین اقای مضلومی هستی که همیشه نیمه مربی بدترین بازی میکرد وتیم تو لاک دفایی میبرد من از پیروزی حالم بهم میخوره ولی از بازی کردنش حال میکنم چون اولا با تکنیک بازی میکنه دوما از اول تا لحظه پایانی بازی حمله میکنه به بازیکنان شهامت شوت زدن پشت هیجده قدم بده اگر اقای حیدری نباشه یه کرنر نمیتونن بزننداقای ابراهیمی شوت زدن یادش رفته متشکرم به امید هر چه بهتر شدن استقلال،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس