سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به اینکه ما خاطره خوبی از استرالیا نداریم، بازی‌مان مقابل این تیم هیجان‌انگیز و حساس خواهد بود.

به گزارش مشرق، امیر خوش‌خبر در مورد بازی دوستانه تیم ملی ایران برابر لهستان و پیروزی برابر این تیم اظهار داشت: ملی‌پوشان ایران آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک را مقابل لهستان برگزار کردند. ملی‌پوشان برای برگزاری این مسابقه 3 ساعت در راه بودند، اما در پایان عملکرد خوبی داشتند.

وی ادامه داد:‌ در جریان مسابقه شروع خوبی داشتیم، اما ست اول را به حریف واگذار کردیم. لهستانی‌ها از تمام نفرات اصلی خود استفاده کردند. در ادامه مسابقه بازیکن ایران درخشان ظاهر شدند و نشان دادند به اوج آمادگی نزدیک شدند و توانستند 3 ست باقیمانده را به سود خود رقم بزنند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه شنبه باید در نخستین بازی برابر استرالیا قرار بگیریم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای بازی روز شنبه هیچ مصدومی نداریم. ما از استرالیا خاطره بدی داریم و به همین دلیل فکر می‌کنم بازی هیجان‌انگیز و حساسی مقابل این تیم خواهیم داشت.

خوش‌خبر در مورد حریفان اصلی ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک عنوان کرد: فرانسه و لهستان از تیم‌های سطح اول دنیا هستند. استرالیا هم از بین تیم‌های آسیایی شرایط خیلی خوبی دارد. در این بین نباید از کانادا هم غافل شد چرا که نشان داده تیم سرسختی است. در مجموع تمام تیم‌ها مدعی هستند و با تدارکات کافی به ژاپن آمده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس