کد خبر 578411
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: صحبت‌های نویدکیا را نه رد می‌کنم و نه تایید و ممکن است اتفاقاتی هم در باشگاه سپاهان افتاده باشد.

به گزارش مشرق، محمد سلطان‌حسینی در مورد انتقادات محرم نویدکیا از مسئولان باشگاه سپاهان گفت: باید در روش‌های پرداختن به یک موضوع به یکسری اصول پایبند باشیم. برنامه 90 در پرداختن به موضوع باشگاه سپاهان با محوریت حضور نویدکیا در استادیوی برنامه، مطابق کدام اصول عمل کرد؟ صحبت‌های نویدکیا را نه رد می‌کنم و نه تایید و ممکن است اتفاقاتی هم در باشگاه سپاهان افتاده باشد اما متاسفانه در برنامه 90 شاهد بودیم به آبروی یکسری افراد مانند فرکی، چرخابی، کربکندی، مدیرعامل کارخانه، خلیلیان و ... به راحتی لطمه وارد شد.

وی افزود: مجری برنامه اعلام کرد برخی از افراد که روی صحبت نویدکیا با آنها بود مثل فرکی، خلیلیان و دو سه نفر دیگر می‌خواستند روی خط برنامه بیایند اما وقت نداریم و این موضوع را در برنامه بعد خواهیم پرداخت. کدام برنامه؟ مگر نه اینکه هفته آینده آخرین برنامه 90 است که قرار است در آن به فینال جام حذفی پرداخته شود؟ آیا برای پرداختن به آنچه در یک فصل اتفاق افتاده زمانی حدود 30 دقیقه‌ای و آن هم با صحبت یک فرد کافی است؟ به نظرم یا نباید به این موضوع پرداخته می‌شد یا به صورت مناظره افراد دیگری نیز در برنامه حضور پیدا می‌کردند چون سپاهان باشگاه بزرگی است. اگر بدین شکل در یک رسانه شخصی به اتفاقات باشگاه سپاهان پرداخته می‌شد گلایه‌ای نبود اما وضعیت رسانه‌ ملی متفاوت است. هر کدام از این افراد که به آنها تهمت‌هایی زده شد و فرصت صحبت و دفاع به آنها داده نشد می‌توانند نسبت به تهیه کننده برنامه اعاده حیثیت کنند.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان عنوان کرد: در این برنامه دیدیم که گزارشی از فتاحی، یکی از بازیکنان پیشین تیم سپاهان تهیه شده بود که با بیماری سرطان مبارزه می‌کند. حدود یک ماه پیش نامه‌ای در هیئت مدیره در مورد وضعیت وی مطرح شد که هیئت مدیره مصوب کرده 25 میلیون تومان فعلا به وی کمک شده و این کمک‌ها در آینده نیز به اشکال مختلف ادامه داشته باشد؛ ضمن اینکه هنوز مربی ما برای تیم پایه انتخاب نکرده‌ایم. آیا گزارشگر برنامه گزارشی از صحبت‌های مدیرعامل باشگاه در مورد اقداماتی که برای وی انجام شده نیز در امتداد گزارش خود تهیه کرد یا فقط یک طرفه به قاضی رفت؟

سلطان‌حسینی در مورد نحوه انتقاد نویدکیا از مسئولان باشگاه سپاهان گفت: فردی مانند خلیلیان 6 یا 7 سال مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، رئیس هیئت شنا و ...بوده یا باقریان 7 یا 8 سال مدیرعامل باشگاه فولاد بوده است. آیا انتخاب این افراد بر اساس رزومه‌ای که دارند توسط مدیرعامل کارخانه انتخاب بدی بوده است؟ من به عملکرد و توانمندی چنین افرادی در باشگاه سپاهان کاری ندارم اما رفتار و نحوه انتقاد نویدکیا از آنها یا پیشکسوتان باشگاه بسیار بد بود و نه تنها کمکی‌ به ورزش نمی‌کند بلکه خود او را زیر سؤال می‌برد.

وی در مورد اینکه نویدکیا به نقل از شما گفت که باقریان اعلام کرده در فصل آینده محرم جایی در تیم ندارد، گفت: من از باقریان نقل قولی نکردم بلکه خودم چند بار به او گفتم یا یک فصل دیگر فوتبال بازی کن و از فوتبال خداحافظی کن؛ در این بین فقط نقش یک بازیکن را داشته باش یا مانند هاشمیان شروع به حضور در دوره‌های مربیگری کن. حتی به خاطر دارم نشستی بین نیک‌فر، من و محرم از ساعت 6 بعدازظهر تا 11 شب برگزار شد که من در آن نشست هم این موضوع را به محرم گفتم.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان در مورد انتخاب ویسی به عنوان سرمربی جدید این تیم گفت: یکی از کارهایی که ما در این فصل انجام دادیم تشکیل کمیته فنی باشگاه متشکل از برخی پیشکسوتان، دو عضو هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه بود که همه در مورد ویسی اتفاق نظر داشتند. یکی از دلایل اصلی ما برای انتخاب این مربی جوان اخلاق گرایی و نحوه رفتار اوست و اعتقاد خاصی که به بازیکنان جوان و کم نام و نشان دارد. ویسی ثابت کرد با تیمی کم هزینه هم می‌توان در میان همه مدعیان، قهرمان لیگ شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس