کد خبر 576899
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ از اجرای برنامه‌های مختلف در زمینه احیای فریضه «امر به معروف و نهی از منکر» توسط این سپاه خبر داد.

برنامه سپاه تهران برای احیای امر به معروفبه گزارش مشرق، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص)، صبح امروز در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران سپاه تهران بزرگ که در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، درخصوص برنامه‌های این سپاه اظهار داشت: امسال برنامه‌های مختلفی را در زمینه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر پیش‌بینی کردیم؛ که برگزاری تجمعاتی در این رابطه، بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: هدف عمده‌ای که سپاه تهران برای سال جاری در راستای اقتصاد مقاومتی دنبال می‌کند، توجه به محرومیت‌زدایی است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ افزود: برای فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، از تمام ظرفیت سپاه تهران ازجمله گروه‌های جهادی بهره می‌گیریم؛ که برپایی بیمارستان بزرگ صحرایی که چندی پیش در بوستان ولایت برگزار شد؛ اقدامی در همین راستا بود و این‌گونه اقدامات ادامه خواهد داشت.

سردار کاظمینی در ادامه گفت: موضوع پیوند آسمانی نیز در پایگاه‌ها باید جدی گرفته شود؛ زیرا در تهران حدود 250 هزار خانوار وجود دارد، که از نظر اقتصادی در تنگنای مالی قرار دارند؛ لذا برای کمک به این خانواده‌ها می‌بایست بسیجیان با کمک خیرین در تهیه جهیزیه برای نوعروسان، کوشا باشند.

وی همچنین با اشاره به رواج بی بند و باری در جامعه تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های دشمنان برای ترویج بی‌حجابی در جامعه، پایگاه‌های بسیج باید در ترویج سبک زندگی اسلامی تلاش زیادی داشته باشند؛ تا بلکه بدین طریق نفوذ دشمن به خانه‌ها کاهش یابد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس