کد خبر 574209
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

تهیه کننده شهرزاد: 14 قسمت از 22 قسمت سناریو فصل دوم «شهرزاد» به نگارش در آمده است و با پایان نگارش این سناریو حدود چهار الی پنج بازیگر جدید به فصل دوم این مجموعه خواهند پیوست.

گروه فرهنگی مشرق: سیدمحمدشهرزاد 2 با چهار چهره جدید تیرماه امسال می آید امامی یکی از تهیه کنندگان سریال نمایش خانگی «شهرزاد» درباره تغییرات جدید در فصل دوم این مجموعه نمایش خانگی به صبا گفت: 14

وی افزود: نود درصد بازیگران فصل نخست این مجموعه نمایش خانگی در فصل دوم «شهرزاد» نیز حضور خواهند داشت و با پایان پیش تولید این سریال در اواسط تیرماه تصویربرداری آن آغاز خواهد شد.
علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، هومن برق نورد، گلاره عباسی، غزل شاکری، سهیلا رضوی، فریبا متخصص با هنرمندی جمشید هاشم پور و ابوالفضل پورعرب به همراه بیش از ۲۰۰ هنرمند دیگر از نقش آفرینان فصل اول این مجموعه ٢٨ قسمتی بودند.

داستان این سریال از کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و طبق اعلام عوامل سریال، داستان شهرزاد بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می‌ توان آن را ملودرامی عشقی – جنایی تعریف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس