کد خبر 571908
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

حامیان رژیم صهیونیستی در آمریکا به منظور مقابله با جنبش بین‌المللی «بایکوت، منع سرمایه‌گذاری و تحریم‌ اسرائیل»، طرح‌هایی برای ممنوع کردن این جنبش در ۲۰ ایالت ارائه کرده‌اند.

 به گزارش مشرق، در حالی که حمایت‌های بین‌المللی از جنبش تحریم رژیم صهیونیستی ادامه دارد، حامیان این رژیم هم بیکار ننشسته و در حال لابی با نمایندگان کنگره محلی ایالت‌های مختلف هستند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی درباره فراگیر شدن جنبش تحریم این رژیم در کشورهای مختلف هشدار داده و بر لزوم مقابله با آن تاکید کرده است.

این روزنامه نوشته است: «گروه‌های یهودی و حامی اسرائیل بیش از پیش در حال تمرکز برای یافتن راه‌هایی جهت مقابله با شاید بزرگترین تهدید امروزه اسرائیل هستند؛ تهدید جنبش بایکوت، منع سرمایه‌گذاری و تحریم‌ اسرائیل».

جروزالم پست خبر داده که به منظور مقابله با این جنبش، قانونگذاران ایالتی حامی رژیم صهیونیستی در 20 ایالت آمریکا طرح‌هایی به منظور ممنوع کردن جنبش تحریم ارائه کرده‌اند.

این روزنامه خبر داده که تاکنون قانونگذاران محلی ایالتی در نیویورک، نیوجرسی، پنسیلوانیا، رو آیلند، کالیفرنیا، ماساچوست، ایندیانا، آیووا و برخی دیگر از ایالات طرح‌های ممنوعیت تحریم رژیم صهیونیستی را به کنگره محلی ارائه کرده‌اند.

تاکنون  هفت ایالت «آریزونا، کلرادو، فلوریدا، جورجیاف ایلینویز، کارولینای جنوبی و آیووا» طرح ممنوعیت و غیرقانونی اعلام کردن تحریم این رژیم را تصویب کرده و در این ایالت‌ها طرح مذکور به قانون تبدیل شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس