کد خبر 570986
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

حسام نواب صفوی در صفحه شخصی خود درخواستی را از همه کاربران فضای مجازی کرد.

به گزارش مشرق، حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون به دنبال پیدایش توهین به شخصیت های معروف در صفحات شخصی آنها با اشاره به دست های پشت پرده این عمل ناپسند نوشت:

نمونه هاي بسياري از توهين كنندگان وهتاكان فضاي مجازي كه توسط كشورهاي ضد ايراني اداره ميشوند. گروه منتسب به إل سعود و داعش و افراد افراطي صهيونيستي كه عامل آنان شبكه منحط فارسي١ ميباشد كه از همان اول هم اعلام شد اين شبكه فيلمهايش در هيج جا اجازه پخش ندارد و هدف آن ترويج خيانت در بين خانواده هـاي ايراني بود كه بعدها در محاكم به عنوان طلاقهاي فارسي١ شكل گرفت.
در هر صورت هدف، تخريب فرهنگ ايران است اين باند وشبكه كه معرفترين آن فارسي١است وظيفه دارند در پيچ مثلا ليونل مسي ،دي كاپريو ،امينم و.....غيره با هويت ايراني از الفاظ زشت استفاده كنند كه يك ايراني وقتي پا به كشور ديگر ميگذارد به ديد يك بي فرهنگ و بي ادب به او نگاه شود و مهمترين اقدام افراد مزدور اين شبكه ها ايجاد تفرقه و ٢قطبي شدن بين مردم ايران كه در نهايت آرزوي آنان كه تجزيه ايران است بيانجامد..نزديك به ١٠٠٠ اسكرين شات از پيجها دارم مردم ايران در فضاي مجازي يكپارچه شويد واين پيجها را ريپورت كنيد.
قدم به قدم داريم به هويت اين افراد كه با تشكيل شبكه و باند قصد آنان خيانت به كشور است نزديك ميشويم.

درخواست نواب‌صفوی از کاربران فضای‌مجازی +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    0 0
    نواب صفوی ! تو هم می خواهی رنگ کنی مردم را ؟
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    0 0
    وقتی یه کاری کردی که به خودت گیر دادن چرا ربطش میدی به آل سعود و صهیونیست ها؟ یه کلمه بگو که دروغ میگن که فالوور خریدی و تمام!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس