در ادامه گسترش موارد نقض توافقنامه آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل و دولت سوریه در جبهه های مختلف این کشور توسط گروههای تروریستی تکفیری، عصر روز گذشته گروه تکفیری جیش الاسلام (وابسته به القاعده و اخوان المسلمین سوریه) فرودگاه نظامی "حمیمیم" استان لاذقیه را موشکباران کرد.

گروه بین الملل مشرق- در ادامه گسترش موارد نقض توافقنامه آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل و دولت سوریه در جبهه های مختلف این کشور توسط گروههای تروریستی تکفیری، عصر روز گذشته گروه تکفیری جیش الاسلام (وابسته به القاعده و اخوان المسلمین سوریه) فرودگاه نظامی "حمیمیم" استان لاذقیه را موشکباران کرد.

{$sepehr_media_1527213_400_300}

بنابر این گزارش، فرودگاه نظامی حمیمیم در شرق استان لاذقیه سوریه از مهر ماه سال گذشته به مقر نیروهای نظامی روسی در این کشور تبدیل شده است. در بیانیه تصویری که بخش رسانه ای جیش الاسلام از عملیات موشکباران مقر نظامیان روس منتشر کرده این اقدام با هدف انتقام از بمباران مواضع خود در شهر حلب عنوان کرده است. حمله موشکی به فرودگاه حمیمیم از سوی جیش الاسلام در حالی صورت گرفته که این گروه با اصرار عربستان سعودی در هیئت مذاکره کننده با دولت سوریه در ژنو یک نماینده معرفی کرده و متعهد به رعایت طرح آتش بس در سوریه می باشد.

فیلم/موشکباران فرودگاه نظامیان روس در لاذقیه

فیلم/موشکباران فرودگاه نظامیان روس در لاذقیه

فیلم/موشکباران فرودگاه نظامیان روس در لاذقیه

فیلم/موشکباران فرودگاه نظامیان روس در لاذقیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس