کد خبر 569445
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نتیجه بازی با الاتحاد باعث شده تا شرایط خوبی نداشته باشیم.

به گزارش مشرق، قاسم زاغی‌نژاد در نشست خبری قبل از دیدار مقابل راه‌آهن در چارچوب هفته بیست و نهم فوتبال ایران گفت:‌ با توجه به اینکه زمان کوتاهی بین بازی ما و الاتحاد و دیدار مقابل راه‌آهن وجود داشت، خستگی ناشی از این مسابقه در تیم وجود دارد. مسافت طولانی و فشار بازی که در آن نتیجه خوبی هم نگرفتیم باعث شده تا تیم ازلحاظ روحی و جسمی آماده نباشند.

زاغی‌نژاد تصریح کرد: تیم من از نظر روانی و جسمانی در شرایط خوبی به سر نمی‌برد. نه ریکاوری انجام داده‌ایم و علاوه بر این با جمعی از بازیکنان محروم و مصدوم به تهران آمده‌ایم. شرایط مان ایده‌آل نیست. با این حال بازی برای ما اهمیت زیادی دارد به این دلیل که می‌خواهیم بازی جوانمردانه را به نمایش بگذاریم و مسئولانه و متعهد هستیم که تمام تلاش مان را به کار گیریم تا یک بازی خوب را ارائه کنیم.

وی در ادامه در مورد اینکه آیا مذاکره باشگاه با عبدالله ویسی در حالی که تیم در حال بازدید روی کار بازیکنان تأثیر نگذاشته است، عنوان کرد: حق طبیعی باشگاه و مدیریت است که در مورد آینده تصمیم بگیرد. ویسی مربی جوان و کاربلدی است که کارنامه موفقی دارد. اشراف او از لحاظ فنی روی مسائل فوتبال بالا است. ببینید من این مسئله را قبول ندارم. تا فصل تمام نشده نباید با مربی و بازیکنی صحبت شود چرا که در این صورت انگیزه تیمی نزد مربی و بازیکن قوی نخواهد بود.

سرمربی سپاهان در ادامه تأکید کرد: شنیده‌ام یک باشگاه لیگ برتری سرمربی خود را حفظ کرده. وقتی این اتفاق می‌افتد انگیزه بازیکن بالا می‌رود چرا که مربی یا او را حفظ می کند یا اینکه او را رد می‌کند. عملکرد فعلی را حرفه‌ای نمی‌دانم چرا که روی انگیزه تیم اثر می‌گذارد.

زاغی نژاد در رابطه با اینکه آیا در مورد فصل بعد با او صحبت شده است، گفت: مدعی سرمربی بودن تیم نیستم. طی صحبتی که با من شد قرار بود فصل را با تیم به پایان برسانم. البته مسئولان تیم می‌گفتند نتایج می‌تواند در آینده کارم تأثیرگذار باشد اما قولی ندادند و من هم توقع و انتظاری برای اینکه سرمربی آینده تیم باشم ندارم. این حق باشگاه است که مربی فصل آینده را برگزیند.

وی افزود: باشگاه هر کسی را بخواهد می‌تواند بیاورد. من تعهدم تا پایان فصل بود. تمام تلاشم را می‌کنم که در دو بازی باقیمانده بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم. هر چند فشار روانی زیادی به تیم ما حاکم بود و وقتی من تیم را تحویل گرفتم شرایط نه چندان خوبی داشتیم.شرایط من بد بود. جایگاه واقعی سپاهان اینجا نبود. اتفاقاتی که در طول فصل رخ داد هم در بحث روانی و هم در بحث فنی و جسمانی به تیم ما آسیب زد.همین که من به عنوان مسئول تیم معرفی شدم بیش از آن شرح وظایفی به عنوان مربی در سپاهان داشتم. سعی کردم با ارتباطی که با بازیکنان داشتم بر روی تیم تأثیر روانی مثبت بگذارم. امیدوارم در دو بازی پایانی هم مثل دو بازی گذشته نتیجه قابل قبولی بگیریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس