کد خبر 568749
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

گردانهای عزالدین القسام با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در پی تلاش گروهی از نظامیان رژیم اشغالگر اسراییل برای نفوذ به منطقه نوار غزه رزمندگان این گروه اقدام به اجرای عملیات کمین علیه انها کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- گردانهای عزالدین القسام با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در پی تلاش گروهی از نظامیان رژیم اشغالگر اسراییل برای نفوذ به منطقه نوار غزه رزمندگان این گروه اقدام به اجرای عملیات کمین علیه انها کرده اند.

{$sepehr_media_1520771_400_300}

بنابر این گزارش، در تصاویر منتشر شده از سوی بخش رسانه ای گردانهای قسام گروهی از سربازان ارتش اسراییل با استفاده از تاریکی شب برای حمله به نوار غزه تلاش می کنند که رزمندگان اقدام به انفجار بمب کنار جاده ای در مسیر حرکت آنها کردند. در بیانیه عزالدین قسام به تلاشهای مکرر ارتش اسراییل برای تجاوز به شهر مرزی رفح اشاره و بر جدیت مقاومت فلسطین بر برخورد قاطع با آن هشدار داده شده است. همزمان، منابع میدانی از نوار غزه گزارش کرده اند که ارتش اسراییل طی دو روز گذشته اقدام به انتقال چندین دستگاه تانک مرکاوای 4 به شهرک صهیونیست نشین "ناحل عوز" در نزدیکی رفح کرده است. همچنین عصر روز گذشته طی دو مرحله بخشهایی از شهر رفح هدف گلوله باران توپخانه ارتش اسراییل قرار گرفته است.

کمین گردانهای قسام علیه نظامیان اسراییلی+فیلم و عکس

کمین گردانهای قسام علیه نظامیان اسراییلی+فیلم و عکس

کمین گردانهای قسام علیه نظامیان اسراییلی+فیلم و عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس