کد خبر 566828
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

آزادکار طلایی جهان و المپیک معتقد است کشتی‌گیران ایران به کشور و پرچمشان عشق می‌ورزند و ایران پرشورترین هواداران دنیا را در اختیار دارد.

به گزارش مشرق، جردن باروز دارنده مدال طلای کشتی آزاد المپیک و جهان، رمز موفقیت خود را تمرین و سخت‌کوشی عنوان کرد و گفت: می‌دانم که با استعداد هستم، اما خیلی هم سخت کار می‌کنم. علاوه بر این مربیان خیلی خوبی هم در آمریکا دارم. من اهداف والایی را تعریف می‌کنم و همه مربیان واطرافیانم به من کمک می‌کنند تا به آنها برسم.

آزادکار سرشناس تیم ملی آمریکا در مورد اهداف خود اظهار داشت: قصد دارم تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو کشتی بگیرم اما تا آن زمان خیلی سخت است که بگویم وضعیت چگونه خواهد بود. کسی نمی‌داند در یک سال آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. شاید مصدوم شوم یا مشکلات خانوادگی داشته باشم. در هر حال سعی می کنم هر روز بهتر از دیروز باشم و موفقیت‌هایم را هر سال تکرار کنم.

وی با اشاره به ویژگی‌های مثبت کشتی‌گیران ایرانی تصریح کرد: آنها سرشار از غرور و عرق ملی هستند و به کشور و پرچمشان عشق می‌ورزند. من کشورم و هواداران‌مان را دوست دارم، اما ایران پرشورترین و پرهیجان‌ترین هواداران دنیا را در اختیار دارد. جام جهانی ۲۰۱۳ در تهران، بی‌نظیر بود. سالن ۱۲ هزار نفری پر شده بود و تماشاگران پرشور واقعا از دیدن کشتی‌ها به وجد می‌آمدند. وقتی آنجا کشتی می‌گیری، واقعا لذت می‌برید و به این ورزش‌ات افتخار می‌کنید و تازه می‌فهمید کشتی یک ورزش درجه دو نیست.

 باروز ادامه داد: ایرانی‌ها همیشه در کشتی رودرو تیم آمریکا را برده‌اند. من تاکنون با  تیم ملی کشورم ایران را نبرده‌ام. تیم آمریکا هیچ وقت بالاتر از ایران روی سکو نرفته چون ایرانی‌ها خیلی سخت کشتی می‌گیرند و همیشه آماده‌اند. شدیدا منظم‌اند و همیشه برای برد به میدان می‌آیند. آنها ایمان دارند که شایسته پیروزی هستند و خیلی سخت است که کسی با این روحیه را شکست دهید.

 دارنده سه مدال طلای جهان در مورد اینکه سبک کشتی چه کشورهایی را می پسندد خاطر نشان کرد: کشورهای مختلف، ترکیبی از تکنیک‌های مختلف کشتی را اجرا می‌کنند. روس‌ها تکنیکی‌ترین هستند و بسیار ماهرانه کشتی می‌گیرند. ایرانی‌ها هم از لحاظ ذهنی خیلی سرسخت‌اند، بهترین جاگيری‌ها را دارند و همیشه آماده‌اند. آمریکایی‌ها جنگنده‌اند و سخت کشتی می‌گیرند و زیاد حمله می‌کنند. بنظرم ایرانی‌ها خوش استیل‌ترین کشتی‌گیران را دارد. ایرانی‌ها همه مثل هم کشتی می‌گیرند، چون با هم تمرین می‌کنند. در آمریکا من و تونی ریموس خیلی فرق داریم، چون هر کدام در یک شهر تمرین می‌کنیم. علاوه بر این، ایرانی‌ها دستورات مربیان‌شان را اجرا می‌کنند، چون به آنها اعتقاد دارند. این را در کشتی‌هایشان می‌شود دید، شاید اصلا به همین دلیل است که همیشه برنده می‌شوند.

منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس