کد خبر 562428
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام برای تشویق سازندگان بات‌ها برای این پلتفرم، اخیرا اعلام کرده موسس این شرکت پاول دورف یک میلیون دلار به توسعه‌دهندگان و سازندگان بات‌ها جایزه خواهد داد.

 به گزارش مشرق، براساس اعلام تلگرام هر یک از برندگان جایزه، ۲۵ هزار دلار دریافت می‌کنند. با توجه به رقم یک میلیون دلاری اعلام شده در واقع ۴۰ توسعه‌دهنده برنده جوایز ۲۵ هزار دلاری تلگرام خواهند شد. واجدین شرایط باید ابتدا بات‌ها را بسازند و سپس آنها را در فروشگاه بات تلگرام (Telegram Bot Store) قرار دهند. این حرکت تلگرام از این نظر هوشمندانه است که از طریق آن بیش از ۴۰ بات جدید برای کاربرانش فراهم خواهد کرد.
 
تلگرام درباره ویژگی‌هایی که بات‌های این رقابت باید داشته باشند هم توضیحاتی داده. تاکید این اپلیکیشن پیام رسان بر سرعت، قابلیت استفاده عمومی و قابلیت استفاده در حالت درون خطی (inline mode) است. تاکید بر سرعت بات البته بیشتر از ویژگی‌های دیگر بوده است.
 
حوزه‌هایی چون هوش مصنوعی، یکپارچه سازی، پردازش زبان طبیعی و ابزار‌سازی برای سازندگان بات‌ها از جمله حوزه‌هایی هستند که تلگرام برای تمرکز بیشتر توسعه‌دهندگان بر آنها، معرفی کرده است با این حال بات ساخته شده می‌تواند در این زمینه‌ها فعالیت نکند.

منبع: مجله دی‌جی‌کالا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس