کد خبر 560538
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

رحمتی با ورود به رختکن باشگاه پرسپولیس بین دو نیمه نشان داد که در برخی موارد درست تصمیم نمی‌گیرد، در مورد خداحافظی از کی‌روش، حرکت آن روزش در دربی و اختلاف با قلعه‌نویی نیز همینگونه بود.

به گزارش مشرق، می‌گویند برانکو پس از ورود مهدی رحمتی به رختکن پرسپولیس بین دو نیمه دربی به این دروازه‌بان خواسته که او بیرون برود. این خبر نه از سوی برانکو و نه از سوی رحمتی تایید نشده و ظاهرا برانکو از قنبرپور خواسته که رحمتی را از رحتکن خارج کند.

با این وجود باید از مهدی رحمتی پرسید با کدام دلیل و منطق، با کدام استدلال تصور کرده در دربی می‌تواند برای اعتراض به محسن مسلمان و لابد آموزش اخلاق به این بازیکن وارد رختکن پرسپولیس شود؟

 با کدام منطق رحمتی چنین حرکتی کرده است؟ آیا او بابت این حرکت از سوی پرویز مظلومی یا فرزاد مجیدی تنبیه شده است؟ مگر می‌شود در آن هیجان و آدرنالین بالا وارد رختکن رقیبی مثل پرسپولیس شد؟

اگر بازیکنان پرسپولیس واکنش تندی به رحمتی بابت ورود به حریم خودشان انجام می‌دادند دقیقا چه اتفاقی رخ می‌داد؟ به نظر می‌رسد رحمتی در تیم ملی هم قربانی برخی رفتارهای  خود شد، در استقلال امیر قلعه‌نویی هم ایضا در استقلال کنونی هم مسیر به همان سمت در حرکت است.

ترکی و مسلمان این غائله را در ابتدای نیمه دوم ختم کردند اما ورود رحمتی بدون اجازه به رختکن پرسپولیسی که تحت فرماندهی و مربیگری برانکو است کاری بود که بیشتر از یک حرکت معمولی ارزیابی می‌شود.

به نظر می‌رسد رحمتی باید جایگاه خودش را به عنوان یک دروازه‌بان بزرگ درک کند و از تجربه‌اش در این امور برای حفظ خودش استفاده کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس