کد خبر 559974
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

حدود سه هفته پیش، سامسونگ برنامه‌ای با نام Good Lock را برای گوشی گلکسی‌ S7 منتشر کرد. این برنامه جایگزینی برای صفحه قفل است و به کاربران امکان طراحی صفحه اصلی و قفل را می‌دهد. خوشبختانه این برنامه روی اکثر دستگاه‌های گلکسی سامسونگ با اندروید 6 کار می‌کند.

  به گزارش مشرق، دیروز سامسونگ این برنامه را به صورت رسمی معرفی کرد و سازگاری آن را با گوشی‌های Galaxy S7، Galaxy S7 Edge، Galaxy S6، Galaxy S6 Edge، Galaxy S6 edge+، Galaxy S6 Active و Galaxy Note 5 تأیید کرد. در تستی که ما انجام دادیم این برنامه بر روی گلکسی نوت 4 و S5 سامسونگ هم به خوبی اجرا شد.
 
کاربران به کمک این برنامه می‌توانند نه‌تنها صفحه اصلی را به سلیقه خود سفارشی‌سازی کنند، بلکه می‌توانند نحوه کارکرد قفل گوشی و نوتیفیکیشن‌ها را هم تغییر بدهند. Good Lock به کاربر اجازه می‌دهد که سریع‌تر به برنامه‌ها و تنظیماتی که بیش از بقیه استفاده می‌شوند، دسترسی پیدا کند.
 
همچنین می‌توان ویجت‌هایی را بر صفحه قفل قرار داد تا بدون نیاز به باز کردن گوشی، دسترسی به اطلاعات موردنیاز، ممکن باشد. این‌ها تنها قابلیت‌های کلی این برنامه بودند. در حال حاضر کاربران آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا، کره و سنگاپور می‌توانند این برنامه را از Galaxy Apps دانلود کنند.

{$sepehr_album_38859}

این برنامه کاربردی را همچنین می‌نوانید از لینک زیر براحتی دانلود کنید.

با این نرم‌افزار ظاهر گلکسی خود را متحول کنید +دانلود

منبع: فارنت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس