نقش مربیان تراکتورسازی و الهلال در دیدار حساس بالانشینان گروه C لیگ قهرمانان آسیا حیاتی خواهد بود. آیا دونیس یونانی تیمی مدافع را به مصاف تراکتورسازی قدرتمند در فاز هجومی خواعد فرستاد؟

الهلال دست به عصا برابر ارتش سرخگروه ورزشی مشرق - بعد از مسجل شدن غیبت دو مهاجم برجسته الهلال – آلمیدا و شهرانی- در بازی امشب جورجیوس دونیس سرمربی یونانی عربستانی‌ها باید با اندکی تغییر نسبت به بازی آخر این تیم برابر نجران تیمش را مهیای تقابل بزرگ با تراکتورسازی ایران نماید.

الهلال روز جمعه در ایستگاه 23 لیگ برتر عربستان با سیستم 1-3-2-4 به مصاف رقیب پایین جدولی خود رفت.

در دیدار مذکور جورجیوس از عبدا... الزواری با شماره 4 و یاسر الشهرانی با شماره 12 در پست مدافعان چپ و راست بهره برد. به نظر می‌رسد این اتفاق امروز هم در تقابل با تراکتورسازی مجددا روی دهد. هرچند که یاسر می‌تواند خیلی راحت در جناح مخالف هم توپ بزند و یک پاسور شش‌دانگ برای جناح چپ باشد.

کره‌ای باتجربه مرکز ثقل خط دفاعی

به احتمال فراوان تائه وی کوک کره‌ای مثل همیشه با شماره 23 مدافع میانی الهلال خواهد بود. مدافعی 34 ساله با تجربه بالا که از سال 2013 تاکنون پیراهن آبی تیم سرشناس شهر ریاض را بر تن کرده است.

دونیس می‌تواند مثل بازی با نجران در کنار تائه از محمد جفالی با شماره 70 به عنوان دیگر مدافع میانی تیمش بهره ببرد.

هافبک‌های باتجربه

در خط میانی 2 هافبک دفاعی احتمالی الهلال سعود خریری (شماره 14) و محمد الشلهوب (شماره 10) خواهند بود که اولی متمایل به جناح راست و دومی در جناح چپ انجام وظیفه می‌کند.

خط هافبک الهلال وقتی قدرتمند می‌نماید که مقابل این دو، سه بازیکن با خصوصیات کاملا هجومی حاضر می‌شوند.

نواف العبید (شماره 24)، کارلوس ادواردو (شماره 3) و عبدالعزیز الدوساری (شماره 11) نفراتی هستندکه می‌توانند پشت‌سر مهاجم نوک الهلال (احتمالا منصور سالم) وارد زمین شوند.
البته در جناح راست می‌توان یاسر قصران شهرانی 23 ساله را هم مدنظر قرار دارد. هافبکی که در 19 بازی فصل به میدان آمده است.

یاسر در دیدار با الجزیره امارات با پاس تماشایی خود به آلمیدای برزیلی زمینه‌ساز گلی تاثیرگذار برای تیمش شد.

در فاز هجومی عبدالعزیز الدوساری چهار روز قبل گل 3 امتیازی الهلال را برابر نجران زد تا نشان دهد آماده است.

جالب اینکه یوسف سالم مهاجمی که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد ابتدا در دقیقه 53 برای آبی‌ها گلزنی کرد و بعد با پاس طلایی‌اش به الدوساری تاثیرگذاری‌اش را دوچندان به نمایش گذاشت.

حال این پرسش مطرح می‌شود که سرمربی باتجربه الهلال دوباره تیمش را با سیستم 1-2-3-4 به زمین خواهد فرستاد یا اینکه دونیس تصمیم می‌گیرد محتاط‌تر از نجران رده سیزدهمی به مصاف تراکتورسازی صدرنشین در لیگ قهرمانان برود؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس