کد خبر 557713
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

استاندار لرستان گفت: در حال حاضر راه ارتباطی 80 روستای استان لرستان با مرکز شهرها قطع و علی‌رغم تلاش فراوانی که صورت گرفته، هنوز این ارتباط برقرار نشده است.

قطع ارتباط 80 روستای لرستانبه گزارش مشرق، هوشنگ بازوند دقایقی پیش در جلسه ستاد بحران استان لرستان که با حضور دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور در حال برگزاری است با اشاره به اینکه میانگین بارش باران در سطح استان لرستان بیش از 160 میلی‌متر بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارتباط 80 روستای استان لرستان با مرکز شهرها قطع و بیش از صد دهه پل بزرگ و کوچک بر اثر سیلاب تخریب شده‌ است.

وی با بیان اینکه 30 کیلومتر از محورهای اصلی و 250 کیلومتر راه روستایی بر اثر سیل خسارت دیده‌ است،‌ گفت: بیش از 1500 واحد مسکونی شهری دچار آب‌گرفتگی شده و به دو هزار واحد روستایی نیز خسارت وارد شده است.

وی از بازگشایی محور خرم‌آباد به پل‌دختر خبر داد و گفت: این محور که از بامداد روز گذشته مسدود شده بود، عصر امروز بازگشایی شده است.

استاندار لرستان اظهار داشت: در حال حاضر آب شرب شهرستان پل دختر قطع و آب‌رسانی با 12 تانکر در حال انجام است.

وی افزود: به علت بارش شدید باران خسارت سنگینی به کشاورزان وارد شده است و در بخش‌های زیرساختی مانند راه‌آهن، راه روستایی و اصلی، کشاورزی و... دچار خسارت شده‌ایم.

این مسئول خاطرنشان کرد: آب شرب 143 روستای استان لرستان قطع شده که بیش از 127 روستای آن تاکنون وصل و 15 روستای دیگر باقی مانده است.

استاندار لرستان از همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه سپاه پاسداران، فرمانده نیروی انتظامی لرستان، ارتش و قرارگاه خاتم و همه مردم استان لرستان تقدیر و تشکر کرد.

استاندار لرستان از همه دستگاه‌های اجرایی خواست تا روز دوشنبه تمام خسارات وارده را جمع‌بندی و به استانداری اعلام کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس