بنیاد شهید با عنوان خدمت‌رسانی برای همیشه از ورود خودرو خانواده معظم شهدا به قطعات گلزار شهدا جلوگیری به عمل آورد. این اقدام با آغاز سال جدید شروع شده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از ایکنا، بنیاد شهید تهران در اقدامی تعجب‌برانگیز از ورود خودروی خانواده معظم شهدا به قطعات گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به بهانه خدمت‌رسانی جلوگیری کرد.

با شروع سال جدید ورود همه خودروها حتی خودرو حامل خانواده معظم شهدا به قطعات ممنوع شد که این اقدام باعث دلخوری و بروز مشکلاتی برای زائران قبور مطهر شهدا شد.

از آنجایی که پدران و مادران شهدا به دلیل کهولت سن توانایی راه رفتن ندارند و بسیاری از آنها همراه دیگر فرزندان یا نوه‌های خود به این مکان مطهر رفت و آمد می‌کنند، با شروع سال جدید شاهد جلوگیری از ورود خودرو آنها به قطعات بودند.

البته ناگفته نماند بنیاد شهید با 3 تا 5 خودرو برقی که اصلاً پاسخگوی این جمعیت انبوه در روزهای پنجشنبه و جمعه نیست، زائران را در این محدوده جابجا می‌کند، اما هستند خانواده‌هایی که برای حمل لوازم مانند(واکر، ویلچر و لوازم شخصی) دچار مشکل می‌شوند.

همچنین بر اساس شواهد، مشاهده شد که برخی از جانبازان ویلچری برای ورود به قطعات گلزار شهدا در یکی از روزهای تعطیلات نوروز امسال با سربازان ارتشی در ورودی درب اصلی قطعه شهدا(شهدای 72 تن) درگیر شدند که در آخر پاسخی از سوی مسئولان دریافت نکردند.

در این باره بسیاری از خانواده‌های شهدا برای رساندن اعتراض خود به مسئولان خانه شهید مراجعه کردند و با پاسخ‌های غیر‌قابل قبول مواجه شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • یک زایرشهدا ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    0 0
    کارخوبی کردند و خانواده شهدا هم تشکر میکنند انصاف هم خوب چیزیه.. بنویسید یه تعداد خودرو برقی گذاشته بودند برای جابجایی زائرها این کار صددرصد مورد تاییده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس