کد خبر 551108
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸

نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در دو واقعه جداگانه خانه یک عامل استشهادی را تخریب و فیلمبردار حادثه شلیک به فلسطینی مجروح را به اداره پلیس احضار کردند.

به گزارش مشرق، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی شب گذشته خانه یک فلسطینی را که در عملیات شهادت طلبانه ماه دسامبر یک صهیونیست را مورد حمله قرار داده بود، تخریب کردند.

تخریب خانه این فلسطینی در شهر الخلیل بوسیله نیروهای ارتش، پلیس و نمایندگانی از اداره عمران انجام شد. این فلسطینی هفت دسامبر بدست نیروهای امنیتی به شهادت رسیده بود.

به نوشته نشریه «تایم اسراییل»، پلیس صهیونیستی نیز امروز کسی را که از حادثه کشته شدن یک فلسطینی مجروح با شلیک سرباز کادر پزشکی فیلمبرداری کرده بود، برای بازرسی احضار کرد.

بر این اساس، یک گروه حقوقی چپ‌گرا اعلام کرد که عماد ابوشمسیه خبرنگار این گروه در الخلیل به دلیل فیلمبرداری از صحنه تیراندازی یک سرباز اسراییلی به سر فلسطینی مجروح که بر زمین افتاده بود، برای بازجویی به اداره پلیس احضار شد.

فعالان راست‌گرای افراطی در کرانه باختری با تنظیم شکایت‌نامه‌ای علیه ابوشمسیه مدعی شدند که وی با دو فلسطینی مهاجم برای کشتن سرباز اسراییلی همدست بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حقگو ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    جالب است جنایتکار را آزاد کردند و خبرنگار را احضار کرده اند این است : آزادی مورد تایید غربی ها احقاق حق و حقوق غربی ها عدالت گستری مورد تایید غربی ها سند جنایتکاری صهیونیست ها سکوت بر جنایت غربی ها سند سکوت رسانه های غربی که ادعای اطلاع رسانی سریع و صادقانه را دارند اگر یک ضد انقلاب خود فروخته ایرانی در زندان سرما بخورد رسانه های غربی هیاهو به پا می کنند ولی وقتی یک مجروح که اسیر دشمن است توسط سربازان جنایتکار صهیونیستی هید می شود چه خفقانی گرفته اند
  • ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    0 0
    حالا یه عده چقدر از آمریکا دفاع میکنن! حتی یک ابلهی توی یک سایت اصلاح طلب نوشته بود درود بر آمریکا. اخیرا از دیدن این افراد منزجر میشم. کاش یکی از مدافعان آمریکا میومد یه جوابی میداد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس