کد خبر 547099
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

شماری از کاربران سعودی در شبکه های اجتماعی به جدیدترین فیلم آمریکایی با بازی " تام هنکس " و معرفی چهره عربستان سعودی اعتراض کردند.

به گزارش مشرق، کاربران سعودی به شدت به هنکس حمله کردند، چرا که او نقش اول فیلمی را بازی کرد که در آن عربستان به عنوان کشوری واپسگرا و عقب مانده به تصویر کشیده است که هیچ چیزی جز بیابان، شتر و چادر در آن دیده نمی شود.

پایگاه اینترنتی آمریکایی «ووکاتیو» (Vukatev) اعلام کرد شماری از کاربران عربستانی پس از مشاهده بخش های تبلیغاتی فیلم به مخالفت با آن برخاسته اند.

«یک هولوگرام برای پادشاه» ماه آینده به نمایش درمی آید. داستان و حوادث این فیلم درعربستان سعودی اتفاق می‌افتد و کاراکتر اصلی آن نیز آلن کلای است که نقش او را تام هنکس هنرپیشه آمریکایی بازی  می کند.

این فیلم براساس رمانی از " دیو اگرز"  به کارگردانی تام تیکور و بازی " تام هنکس " ساخته شده است.هنکس در«هولوگرامی برای پادشاه» در نقش یک فروشنده پریشان و ناامید آمریکایی ظاهر می‌شود که مدت‌زمانی طولانی انتظار می‌کشد تا یک میلیاردر عرب را ملاقات کند.

"آلن کلای " یک تاجر است که سخت در تلاش است کسب و کار خوبی را درعربستان سعودی به راه بیندازد. او پس از شکست‌های سخت اقتصادی درآمریکا، راهی عربستان شده تا تکنولوژی هولوگرام را به یکی از شاهزادگان بفروشد، اما تلاش های او به علت بوروکراسی اداری و کوتاهی مسئولان این کشور در انجام وظایفشان به نتیجه نمی رسد.

عربستانی ها که ظاهرا کارگردان این فیلم را نادیده گرفته اند، اعلام می کنند این فیلم آکنده از یاوه گویی و لکه ننگی برای تام هنکس است.

یکی از کاربران عربستانی در این خصوص نوشت: خدا هالیوود را لعنت کند. آیا عربستان این است؟ همه جای آن درفیلم بیایان و شتر و سرزمینی عقب مانده است. عربستان کاملا با تصاویر این فیلم متفاوت است. آنچه در فیلم نشان داده می شود گویا عصر حجر است.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حق مولا علی ع است ولاغیر ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    سرهارا بریدن ،نوامیس را به بردگی بردن ، 7انسان مومن به ولایت الهی را به بهانه بهشت بزعم وارونه خویش کشتن ،مربوط به عصر حاضراست . ؟خدایی که می فرماید یک انسان کشته شود نسلهایی کشته شد آیا این اعمال جنایتگارانه ،نامش تمدن است یا حلول حیوان صفتی در وجود این چنین بشری ؟ ولی آن روز دور نیست که منتقم جهانی مظلومان خواهد آمد . والیس الصبح بقریب وسلام علی من به فرج الله عنا غمرات الکروب . سلام برکسی که بواسطه او خدا اندوههای شدیدمان را برطرف ساخت .سلام بر حجت ابن الحسن العسکری علیه السلام .
  • ناشناس ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    "در آن عربستان به عنوان کشوری واپسگرا و عقب مانده به تصویر کشیده است که هیچ چیزی جز بیابان، شتر و چادر در آن دیده نمی شود." خب مگه دروغ گفتن ؟ باز برن خدا رو شکر کنن شترا رو جای آدمها نذاشتن هر چند که واقعا هستن !
  • امیر ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    ملخ خوردنشون رو نشون نداده تو فیلم بعضی وقتا حقیقت تلخه
  • پسر ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    اعراب وهابی نحس نجس وحشی واقعیت همینه فکر نکنین که چند تا کارخونه دارین آدم شدین خیر، تکنولوژی کارخونه از خارج از عربستان اومده و شماها فقط کارگر هستید. شما همون اعراب وهابی نفهم نحس نجس وحشی خواهید ماند
  • ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    2 0
    من همیشه از این تام هنکس خوشم میومد ؛دمش گرم
  • مهماندار هواپیما ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    0 0
    مگر سعودی ها انسان هستند اگر دلیلی دارید ذکر کنید تا ما هم بدانیم
  • حامد ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    توهین صرف غلطه و گناه، همه اعراب اینطور نیستن هر چند شاید اکثرشون پلیدی وهابیت رو داشته باشن . . .
  • جان ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
    0 0
    دوس عزیز ب جای توهین اول انگشتو ب طرف خودت بگیر....منو تو تو کجای دنیا جا داریم
  • رضا ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
    0 0
    درسته همه انسانها با هم برابرند ولی باید قبول کرد نسل عربستانی ها باید به کل محو بشه. چون دست خودشون نیست . ناخواسته موجب نا امنی و سایر چیزها هستند. بدبختی ملت ایران هم 60 درصد از اعراب سرچشمه میگیرد. بنظرم باید قبل از اسراییل عربستان از صحنه روزگاه محو گردد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس