کد خبر 544326
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

برای نخستین بار، به بهانه اکران یکی از فیلم‌های اخیر سینماهای تهران، تصویرهنرپیشه تمام قد زن خارجی بدون حجاب بر سر در سینماها و بیلبردهای سطح شهر به نمایش درآمد!

به گزارش مشرق، برای نخستین بار، به بهانه اکران یکی از فیلم‌های اخیر سینماهای تهران، تصویرهنرپیشه تمام قد زن خارجی بدون حجاب بر سر در سینماها و بیلبردهای سطح شهر به نمایش درآمد!

این درحالی است که به استناد بند «الف» مصوبه «سیاست‌ها و ضوابط حاکم برتبلیغات محیطی» مصوب جلسه ١٩٨مورخ88/11/27 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی، پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا و شهرداری تهران باید ضمن دقت و تغییر فوری این تصاویر که حاوی پیام ضدارزش هستند، از موافقت با چنین مواردی درآینده جلوگیری کنند.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    0 0
    قابل توجه مسئولین وزارت ارشاد و شهرداری که باید مطابق با کتابچه منتشره کمیته تبلیغات وزارت ارشاد، بر جریان تبلیغات محیطی و شهری نظارت داشته باشند: مطابق با یکی از بندهای این کتابچه هرگاه در سردر یا نماد یک مغازه قرار است نام فارسی و انگلیسی به کاربرده شود، به طور واضح باید واژه فارسی بزرگتر و واضحتر از واژه غیر ایرانی باشد. اما در اقدامی سراسری در مرکز و کانون فرهنگی کشور یعنی محدوده کتابفروشیهای میدان انقلاب، سردر و تابلوی تمامی کتابفروشیها یکسان سازی سازی شد. تا اینجا مشکلی نیست. ولی در درج پلاک: اول اینکه در عین اینکه هیچ لزومی به درج معادل انگلیسی اعداد نبوده آنها را آورده اند دوم اینکه تناسبی که باید رعایت نشده سوم اینکه رقم فارسی را زیر انگلیسی قرار داده اند ضمنا به اطلاع می رساند در بخشهای ابتدایی این کتابچه اشاره شده است که در تابلو و نمادهای تبلیغاتی و سردرها و امثال آنها، نوشته یا عدد غیر ایرانی باید یک سوم متن درج شده فارسی باشد. که ظاهرا این ماده قانونی بعدا به این نحو اصلاح شده است که بخش فارسی مشخصا باید از بخش غیر فارسی متمایز و بزرگتر باشد. کلا مشرق جان یکبار آن کتابچه را بخوانید، ببینید بین مصوبات قانونی تبلیغاتی ارشاد و اداره بازرگانی صدا وسیما برای انتشار تبلیغات با آن چیزی که الان دارد پخش می شود، اختلاف از زمین تا آسمان است.... موضوع خوبی برای تحلیل به دست می دهد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس