کد خبر 542718
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱

نیروهای ارتش عراق شب گذشته تلاش گروهی از عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش را برای نفوذ به حاشیه شهر "الصقلاویه" واقع در شمال فلوجه (استان غربی الانبار) این کشور ناکام گذاشته و کلیه مهاجمین را به هلاکت رساندند.

گروه بین الملل مشرق- نیروهای ارتش عراق شب گذشته تلاش گروهی از عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش را برای نفوذ به حاشیه شهر "الصقلاویه" واقع در شمال فلوجه (استان غربی الانبار) این کشور ناکام گذاشته و کلیه مهاجمین را به هلاکت رساندند.

فیلم/شکار شبانه داعشی توسط تانک ارتش عراق

طی این عملیات، تانکهای آبرامز ارتش عراق با شناسایی گروهی از تروریستها که با استفاده از تاریکی شب قصد نزدیک شدن به مواضع نظامیان عراقی را داشتند، آنها را رصد و هدف قرار دادند که به هلاکت کلیه آنها منجر شد. شهر صقلاویه با بیش از 42 هزار نفر سکنه در شمال فلوجه قرار دارد که از زمان سقوط صدام در سال 2003 تا کنون کانونهای اصلی فعالیت گروههای بعثی، القاعده و داعش بوده است. لازم به ذکر است که در پی حمله داعش در سال 2014 به عراق، بخشهای وسیعی از استان الانبار به اشغال این گروه درامده است.

{$sepehr_media_1415168_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    باز گیم گذاشتی
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    گیم دوث داری؟؟
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    رادار رازیت و دوربین حرارتی باید نصب کنند و سلاح نشانه گیر بر اساس فاصله که رادار و مختصات تعیین میکند شلیک به هدف کند. دو تا دانشجوی ازاد و غیر استاد زیر سی سال و مجرد و امثال ان هم میتوانند بسازند و پول خرج کردن میلیاردی نیاز ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس