مدیر نشر نیلوفران پس از موفقیت کتاب «ابومریم» و استقبال مخاطبان از آن، از تدوین خاطرات شهدای مدافع حرم استان خوزستان از سوی این انتشارات خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، عبدالرضا سالمی‌نژاد، مدیر نشر نیلوفران، با اشاره به برنامه‌های این انتشارات برای ماه‌های آینده گفت: انتشارات نیلوفران اخیراً کتابی با عنوان «ابومریم» روانه بازار کتاب کرد که این اثر دربردارنده خاطرات شهید سردار سیدحمید تقوی فرد، از شهدای مدافع حرم، است. این اثر طی چند ماه اخیر با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.

وی ادامه داد: این اثر به درخواست عراقی‌ها، به زبان عربی ترجمه شده و در مراحل نهایی است. قرار است که کتاب را در ایران چاپ و در شهرهای بصره و بغداد توزیع شود. مردم این دو شهر با شخصیت شهید بسیار آشنا هستند، به همین دلیل مذاکراتی به منظور توزیع ترجمه عربی این کتاب در کتابفروشی‌های این دو شهر انجام شده و قرار است در سال آینده این امر انجام شود.

مدیر نشر نیلوفران در ادامه از برنامه این انتشارات برای تدوین خاطرات دیگر شهدای مدافع حرم خبر داد و یادآور شد: استان خوزستان تاکنون بیشترین شهدای مدافع حرم را دارد. با چند نویسنده وارد مذاکره شدیم که زندگی‌نامه یا خاطرات تعدادی از این شهدا نوشته شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

به گفته سالمی‌نژاد؛ انتخاب شهدا و نگارش خاطراتشان برعهده نویسندگان قرار داده شده است. انشاالله در آینده نزدیک کتاب‌های خوبی در این رابطه منتشر می‌کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس