رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات تند کارلوس کی روش گفت: کی روش حق دارد این اظهارات را مطرح کند و نگران باشد.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان بعد از نشست با کارلوس کی روش در جمع خبرنگاران گفت: ایشان حق دارد درباره مسایل پیش آمده و آینده تیم ملی فوتبال نگران باشد. کی روش امکانات می خواهد و می گوید بعد از ماه فروردین من باید امکاناتی را برای آماده سازی تیم ملی داشته باشم. اگر فدراسیون توانست این امکانات را تامین کند من می مانم ولی اگر این امکانات مهیا نشود من از می روم که حرف او  منطقی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون می تواند خواسته های کی روش را بر آورده سازد، گفت: باید رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود و باید دید رئیس بعدی چه کسی است و این خواسته ها را انجام دهد.

کفاشیان در خصوص اینکه آیا با استعفای کی روش موافقت خواهید کرد، گفت: خیر، فعلا که ایشان هست و باید کار را به پیش ببرد. من اعتقاد دارم که حرف کی روش منطقی است. ما باید بتوانیم برای  آماده‌سازی تیم ملی جهت حضور در جام جهانی امکانات لازم را فراهم کنیم. اگر قرار است حمایت صورت نگیرد مدام باید دست و پا بزنیم و این بحث ها را داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چرا کی روش روز یازدهم اردیبهشت ماه را برای استعفا انتخاب کرده است، گفت: ظاهرا آن روز، روز کارگر هست و باید از خودش بپرسید چرا این روز را انتخاب کرده است نه از من.

وی اضافه کرد: شاید کی‌روش در آن روز می خواهد یک رئیس قوی در فدراسیون انتخاب شود که نخندد و پول خوب بیاورد و حمایت کند. با این و ضعیت ماندن ایشان معلوم نیست.

کفاشیان درباره اینکه کی روش گفته بود از طرف شما تماسی برای حضور در جلسه با اینفانتینو گرفته نشده و یک بازاریاب به وی زنگ زده است، خاطرنشان کرد: ما یک نفر را هماهنگ کردیم که به مترجم کی روش بگوید به جلسه بیاید ولی ایشان نیامد. بازاریاب نبود. خود اینفانتینو هم می خواست کی روش حضور داشته باشد ولی نخواست و نیامد.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارات پیروانی هم بیان کرد: من برخوردی با ایشان نداشتم و اینطور که عنوان شده صحبت نکردم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    0 0
    مربیان ایرانی دانش فوتبالی خود رو در تیم ملی امید به خوبی نشان دادند و مثل همیشه ضایع شدند................ درود بر کیروش
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    0 0
    کیروشه دیگه کاریش نمیشه کرد.
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    0 0
    کفاشیان : کیروش هههه خواسته منطقی هههه داردد هههه با استفای او هههه موافقت هههه نمیکنم هههه
  • علی ترابی ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    خدا وکیلی سیاسی ترین و زیر ابی روی ترین مربی دنیاست خیلی وقت بود که تو تیتر اول رسانه ها نبود اخه ایران نبود که تو خبرها باشد با این سناریوی استعفا بازی اومد تو تیتر اول و حداقل تا پایان اردیبهشت هم تو تیتر ها خواهد بود البته که تو این سناریو ی دو طرفه بین او و کفاشیان اقای کی روش حاضره با یه گل به خودی بازی را به نفع کفاشیان تموم کنه چون فقط این کفاشیان و برنامه 90 هست که می تونن اونو تو ایران حفظ کنن راستی کجا بهتر از ایران کجای دنیا یه مربی خارجی جرئت داره در باره همه چیز فوتبال کشور مربوطه هر حرفی رو بزنه و حتی وزیر ورزش یه کشور رو زیر سوال ببره راستی تو این 4 سالی که تو ایرانه هرچی فکر می کنم او هیچ پیشنهادی از هیچ کشوری نداشته بغیر از ایران و 90 اگر داشته رهنمود بفرمایید
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    0 0
    اگه یه مربی دیگه بیارن آبروی ایران توی منطقه و جهان میره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس