کد خبر 529054
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

سرمربی تاتنهام به خبر مذاکره و توافق با باشگاه چلسی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، اسکای اسپورتس نوشت: تاتنهام با هدایت مائوریسیو پوچتینو آرژانتینی در فصل جاری لیگ جزیره عملکرد خوبی داشته است. این تیم با 42 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی جای دارد و یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.

عملکرد خوب سرمربی سفیدپوشان وایت هارت لین باعث شده است تا رسانه های انگلیسی از احتمال حضور این مربی در چلسی سخن به میان آورند.

باشگاه چلسی بعد از اخراج ژوزه مورینیو، گاس هیدینگ هلندی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده است اما هیدینک مربی موقت است و تا پایان فصل جاری هدایت آبی پوشان لندنی را بر عهده خواهد داشت. به همین خاطر است که از اکنون خبرهای زیادی درباره جانشین هیدینگ در نیمکت چلسی به گوش می رسد.

پوچتینو در واکنش به پیشنهاد باشگاه چلسی گفت: همچنان که درباره بازیکنان شایعات زیادی به گوش می رسد، درباره مربیان هم شرایط این‌گونه است. خبر پیوستن من به چلسی دروغ است و هیچ مذاکره‌ای هم با این باشگاه نداشتم. نمی خواهم به آینده فکر کنم تلاش می‌کنم تا با تاتنهام در فصل جاری نتایج درخشانی به دست آورم. بسیار خوشحالم که در فصل جاری عملکرد خوبی داشتیم.

از دیگو سیمئونه، آنتونیو کونته و ماسیمیلیانو آلگری به عنوان دیگر گزینه های مربیگری در چلسی سخن به میان می آید اما به نظر می رسد شانس سرمربی آرژانتینی تاتنهام و سیمئونه بیشتر از دیگر گزینه ها است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس