مفتی کل اهل سنت عراق روز گذشته با حضور در جمع رزمندگان اهل سنت عضو تشکیلات بسیج مردمی (حشدالشعبی) با آنها دیدار و گفتگو کرد.

گروه بین الملل مشرق- مفتی کل اهل سنت عراق روز گذشته با حضور در جمع رزمندگان اهل سنت عضو تشکیلات بسیج مردمی (حشدالشعبی) با آنها دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار در جریان جزییات عملیاتها و آموزشهای رزمندگان حشدالشعبی قرار گرفته و برای موفقیت آنها در نبرد علیه گروه تروریستی تکفیری داعش آرزوی موفقیت کرد.

حضور مفتی اهل سنت عراق در جمع رزمندگان حشدالشعبی+تصاویر

حضور مفتی اهل سنت عراق در جمع رزمندگان حشدالشعبی نشانه وحدت نظر و عمل گروهها و طوایف مخلف عراق برای مبارزه با تروریسم و تامین امنیت این کشور می باشد. یگان بسیج مردمی عراق دو سال پیش و در پی حمله داعش و عناصر بعثی به مناطق مختلف عراق و در پی فروپاشی ارتش و نیروهای امنیتی عراق و با هدف بیرون راندن تروریستها از خاک این کشور زیر نظر نخست وزیری عراق تشکیل شده است. پارلمان عراق نیز با تهیه طرحی بر قانونی بودن این یگان تاکید کرده است.

حضور مفتی اهل سنت عراق در جمع رزمندگان حشدالشعبی+تصاویر

حضور مفتی اهل سنت عراق در جمع رزمندگان حشدالشعبی+تصاویر

حضور مفتی اهل سنت عراق در جمع رزمندگان حشدالشعبی+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    دمش گرم
  • ریاستی ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    ایول جوانمرد.خجالتش برای رییس مجلس عراق
  • حسین ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    اینها عزیزان اهل سنت واقعی‌ هستند که از سنت رسول الله (ص) تبعیت میکنند. صدها بلکه بیش هزار سال اهل سنت و شیعیان با مودت و دوستی‌ در کنار هم زندگی‌ کردند و این داعش و القاعده و در کلّ وهابیت و اون به اصطلاح شیعیان انگلیسی‌ که شیعه نیستند بلکه نوکر انگلیس ،اینها را نباید جزو مسلمین حساب کرد و ما اهل تکفیر نیستیم و اینها را کافر حساب نمی‌کنیم بلکه اینها منافقند و منافقین بدتر از کفار هستند.
  • ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    مواظب باشید
  • حامی مقاومت ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
    0 0
    درود بر مردم فهیم عراق. بخدا تسنن و تشیع نداره اونا هدفشون نابودی و تسلط بر عراق هست ولی کور خوندن. سنی و شیعه دست در دست هم کمر تروریستها رو شکستن الحمدلله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس