کد خبر 524730
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

با گذشت دو ماه از عقب نشینی نیروهای گروه تروریستی تکفیری داعش از شهر سنجار و استقرار نیروهای کرد عراقی در این شهر، آثار و مستندات جدیدی از حجم گسترده جنایات تروریستها علیه مردم بی دفاع این منطقه عیان شده است.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت دو ماه از عقب نشینی نیروهای گروه تروریستی تکفیری داعش از شهر سنجار و استقرار نیروهای کرد عراقی در این شهر، آثار و مستندات جدیدی از حجم گسترده جنایات تروریستها علیه مردم بی دفاع این منطقه عیان شده است.

{$sepehr_media_1347655_400_300}

بنابر این گزارش، روز گذشته نیروهای عراقی در حین جستجو در اطراف شهر سنجار یک گور دسته جمعی را کشف کردند. در این گور اجساد صدها تن از شهروندان بی گناه عراقی که از زمان سیطره داعش بر سنجار سرنوشت آنها در هاله ای از ابهام قرار داشت، کشف شده است. در همین زمینه یک منتبع امنیتی عراقی به خبرنگار تلویزیون "الحره" گرفت که این اجساد متعلق به پیرمردها و پیرزنان سنجاری است که داعش آنها را در ساعات ابتدایی ورود به سنجار اعدام میدانی کرده بودند.

فیلم/کشف گور دسته جمعی در سنجار

لازم به ذکر است که دو سال پیش تروریستهای داعش از مبدا شهر موصل (مرکز استان سنی نشین نینوی در شمال عراق) حملات سریعی را برای اشغال سنجار انجام دادند که با خیانت واحدهای حزب پارتی دموکرات کردستان عراق به رهبری مسعود بارزانی در عقب نشینی شبانه از این شهر و عدم کوچکترین هشداری به مردم بی دفاع آن براحتی وارد سنجار شده و آن را اشغال کردند. هزاران زن کرد عراقی در این حملات ربوده شده و برای بردگی جنسی به مناطق تحت اشغال داعش در عراق و سوریه منتقل شدند.

فیلم/کشف گور دسته جمعی در سنجار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس