کد خبر 523185
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

رئیس سازمان لیگ اعلام کرد که شرکت ایران‌نوین از فسخ قرارداد خود با سازمان لیگ منصرف شد.

به گزارش مشرق، مهدی تاج در این‌باره می‌گوید: به صورت شفاهی شرکت ایران‌نوین مسائلی را نسبت به فسخ قرارداد اعلام کرده بود اما چیزی که کتبی باشد در سازمان لیگ وجود ندارد. آنها  اگر بخواهند چنین کاری انجام بدهند حتما باید نامه بزنند.

او ادامه داد: البته من را بگویم که فسخ قرارداد نافی مسوولیت نیست و این شرکت حتی اگر بخواهد قراردادش را فسخ کند باید به تمام تعهداتش عمل کند. این موضوع را ما داریم پیگیری می‌کنیم و دنبال راه حل هستیم.

رئیس سازمان لیگ ادعا می‌کند که شرکت ایران‌نوین از فسخ قرارداد با سازمان لیگ منصرف شده است: همانطور که آقای عابدینی گفتند فسخ قرارداد شرکت ایران‌نوین قابل پیگیری قانونی است البته آنها امروز نامه‌ای به سازمان لیگ داده‌اند و اعلام کرده‌اند که به تعهدات خود عمل می‌کنند.

مهدی تاج در مورد اینکه گفته می‌شود شرکت ایران‌نوین از قرارداد جدیدش هیچ پولی به سازمان لیگ نداده است هم می‌گوید: چنین چیزی نیست آنها تا بدین جای کار 16 میلیارد از قراردادشان را پرداخت کرده‌اند ولی باید تمام تعهداتشان را عمل کنند. پارسال اتفاق‌های افتاد که ما نتوانستیم تمام خواسته‌های آنها را برآورده کنیم ولی امسال دقیقا طبق قرارداد پیش رفته‌ایم و تمام بازی‌های لیگ پخش زنده شده است و تبلیغات آنها در دور زمین به نمایش درآمده است.

او در پایان در مورد ضمانت اجرایی سازمان لیگ برای گرفتن مابقی قرارداد از سازمان لیگ هم می‌گوید: ما پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم و حتی یک مرجع قضایی هم دارد ما را کمک می‌کند تا بتوانیم مطابق قرارداد پیش برویم.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس